אדלשטיין תוקף הנכים שהתפרעו: ‘הכנסת זה לא מקום לאלימות’ I צפו

יו"ר הכנסת הגיב על העימות שפרץ במהלך דיון בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות בין קבוצות נכים: "אני מזועזע מן האירוע החמור. לאף אחד אסור להשתמש באלימות"
יוני גרין
י"ז כסלו התשע"ח / 05.12.2017 14:08

יו”ר הכנסת, ח”כ יולי אדלשטיין, הגיב על העימות שפרץ במהלך דיון בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בנושא קצבאות הנכים, לאחר שפעילי הנכים התקוטטו ואף היה ניסיון, לכאורה, של דקירה בין פעיל אחד לשני באמצעות עט.

“אני מזועזע מן האירוע החמור שאירע עתה בוועדת העבודה והרווחה בכנסת. הכנסת זה מקום לדיון ו-ויכוח, אבל אף פעם לא מקום לאלימות”, אמר אדלשטיין.

“עם כל ההבנה לחשיבות המאבק של הנכים, שהוא מאוד אמוציונלי, כמו גם למאבקים אחרים – לאף אחד אסור להשתמש באלימות, ואני קורא גם לכל מנהיגי המאבק להוקיע מתוכם את אלה שנוהגים כך”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תגובתי לדברי יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין
    07/12/2017 00:31
    מיכל חסון
  1. אני מגנה את כל סוגי האלימות. ומגנה גינוי חריף את התנהגות הנכים המתפרעים אתמול. לא כך מתנהגים בשום מקום. לא בכנסת ולא ברחוב. אבל, במחילה מכבודו, לומר שהכנסת הוא מקום קדוש? מקדש הדמוקרטיה חולל מזמן ועגל הזהב מוצב בקודש הקודשים שלו, במקום מגילת העצמאות. המניפולציות ומסכת השקרים חשופים למי שנפקחו עיניו מתעתועי התקשורת. מהדרך בה אתם אוחזים בכולנו, כעדר כבשים, שנפיק כמה שיותר ממון עבורכם. שנקנה עוד ועוד דברים שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. כך אתם לוכדים את כולם ברשת המתווים שתוויתם לנו. בשקרים, בהסתה, בהפרד ומשול, משסים אותנו זה בזה, ופוקדים עלינו להילחם עבור פרורים. האלימות הכלכלית בה נוקטת הממשלה, מולידה אנשים נואשים. אנא אל תקרא למקום בו מתבצעות עוולות מדי יום ביומו “מקום קדוש”. גם עבורי הוא היה כזה פעם, לפני שראיתי את כל עשרת הדברות נרמסות. סוקרטס הקריב את עצמו על הדמוקרטיה. אתם רומסים אותה ומבזים את האזרחים שלה. אתם, נבחרי הציבור, משמשים דוגמה להתנהגות ראוייה במדינה. התנהגותם הבזויה של הנכים המתפרעים היא תמונת מראה מדוייקת למתרחש בכנסת ישראל.

  2. שיתבייש הוא אדןן אדלשטיין שהצביע נגד הנכים. העני הזה האומלל הזה הערירי הזה. באמת רחמנות עליו
    08/12/2017 16:27
    יוסי משה
  3. מדינה מישטרה

  4. מדינת ישראל גוזלת את העניים
    08/12/2017 23:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. למה לא מלמדים את התלמידים בבתי הספר שכאשר יזדקנו ו/או יהפכו לנכים אז המדינה תרעיב אותם, תגזול את רכושם, תביישם, תרחיק מהם את בני משפחתם, תמנע מהם תרופות וטיפולים רפואיים חיוניים, תנתקם מחשמל מים וגז, ותשליך את מי שישרוד כל זאת לרחוב?
    נדמה לי שזה החומר החשוב ביותר ללמדם, הרבה לפני כל עובדה אחרת.
    אבל זה רק אני…

    ד״ר תומר שגן,
    איש מדע וחינוך בישראל הרצחנית