“בואו בהמוניכם”: קצינה המעורבת בחקירות נתניהו קראה להפגין נגדו – והודחה

בניגוד לפקודות המשטרה: קצינה בדרגת רב־פקד קראה בקבוצת ווטסאפ להצטרף להפגנות השבועיות נגד נתניהו: "בואו בהמוניכם להפגנת הענק ולצעדת הענק" • המשטרה: "היא הועברה מצוות החקירה ונבחן טיפול משמעתי"
חיים טוויל
י"ז כסלו התשע"ח / 05.12.2017 11:23

אחרי הפרסומים על כך ש”גורמי משטרה מרוצים מההפגנה שהתקיימה במוצאי שבת נגד ראש הממשלה ושלטון הימין” – כעת נחשף שקצינת משטרה בדרגת רב־פקד, המשרתת ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, ומעורבת בעצמה בחקירות המתנהלות נגד בנימין נתניהו – קראה בקבוצת וואטסאפ “להגיע ולהפגין” נגדו.

ההודעה של הקצינה נחשפה באתר 0404: “חברים זהו, הגיעה השעה. ‘מחאת רוטשילד’ חוזרת ומתאחדת עם מפגיני מחאת פתח תקווה במוצאי שבת… הפעם לא בגלל מחיר המילקי אלא בגלל השחיתות הנוראית, בגלל החוקים המטורפים שמנסים להעבירם בבהילות בכנסת, בגלל הנסיונות לזרוק לפח האשפה של ההיסטוריה את כל החקירות, את כל הבדיקות, את כל עדי המדינה, את כל הממצאים ואת כל אנשי החוק האמונים על החקירות ושעושים מלאכתם נאמנה כשומרי הסף של כולנו”.

את הודעתה סיימה הקצינה במילים: “בואו בהמוניכם להפגנת הענק ולצעדת הענק”.

השוטרת שלחה את ההודעה אף שלפי פקודות המשטרה חל איסור מוחלט על שוטרים לחשוף את זהותם הפוליטית והמפלגתית.

מהמשטרה נמסר ל’ישראל היום’: “עם קבלת המידע ואימות הדברים, ולמרות שמדובר בשיתוף בלבד, הקצינה הועברה מצוות החקירה הנוכחי ובמקביל נבחן טיפול משמעתי”.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן התייחס היום לתקרית ותקף את הקצינה: “היא עשתה מעשה חמור במיוחד, היא פוגעת ומערערת את אמון הציבור במשטרה, ופוגעת בנחקרים. אני מצפה שיינקטו נגדה צעדים משמעתיים מרחיקי לכת ובעיני היא לא יכולה להמשיך ולשרת ביחידה רגישה כמו להב 433”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות