האישה שחיזקה אלפי נשים: מרת חני וינרוט ע”ה נפטרה ממחלה קשה

בבית החולים בתל השומר נפטרה בגיל 34 מרת חני וינרוט ע"ה, רעייתו של עו"ד דובי ויינרוט וכלתו של עו"ד יעקב וינרוט, לאחר שנים ארוכות של התמודדות עם ממחלה קשה • הותירה אחריה שלושה ילדים • הלווייתה תצא בשעה 15.00 מבית הלוויות סגולה.
יוסף גרינבוים
י"א כסלו התשע"ח / 29.11.2017 12:09

ברוך דיין האמת: בבית החולים בתל השומר נפטרה הבוקר (רביעי), בגיל 34, מרת חני וינרוט ע”ה, אשת עו”ד דובי וינרוט, בנו של עו”ד יעקב וינרוט.

המנוחה ע”ה התמודדה בשבע השנים האחרונות עם מחלה קשה, והפכה בעיני רבים לסמל ודוגמא להתמודדות מתוך אמונה טהורה ותמימה.

בראיון לעיתון ‘ישראל היום’ סיפרה חני על הרגע בו נודע לה שהסרטן כבר התפשט וסיכוייה להאריך ימים אינם גבוהים: “הילדים ראו ‘קופיקו’, אני הייתי בצד השני של הבית וקיבלתי טלפון שבו שוב אמרו שיש בשורות טובות ובשורות רעות. הטובות היו שלא אצטרך כימותרפיה, והרעות היו שזה הגיע לכבד.

“כאן לא היה צריך להגיד לי ‘את תמותי’ – ידעתי. סגרתי את הטלפון, לא ראיתי כלום בעיניים חוץ ממוות. זהו, נגמר. לא יכולתי לדמיין עוד חמש דקות. מבחינתי, כבר מתי.

“התעלפתי והעוזרת מצאה אותי על הרצפה. זה היה בבוקר ובעלי רץ הביתה מהעבודה. הוא ניסה להיות איתי, אבל לא הסכמתי. אמרתי, מה זה קשור אליך?! אני מתה ואתה חי, עזוב אותי. זו לא סיטואציה שאני מבואסת וצריכה חיבוק. לא יעזור לי שנהיה יחד. כאן אין נחמה. החיבוק לא עוזר, המילים לא עוזרות.

“אני חולה ואתה בריא, אני אמות ואתה תחיה, אתה תגדל את הילדים ואני אהיה בקבר. לא יכולתי לראות שזה מאוד קשה לו. עד הערב לא יצאתי מהחדר. המחשבות אומרות רק דבר אחד – אני מתה”.

אלא שההמשך הוביל את חני למקומות שהיא עצמה לא חלמה שתגיע אליהן. היא פרסמה ספר מונומנטלי בשם ‘בארץ החיים’, בו תארה את התמודדויותיה עם המחלה, עם הילדים, ואפילו עם בורא העולם, והפכה למרצה מבוקשת ונערצת, המסייעת לאנשים רבים להתגבר על המצוקות הקשות ביותר בחייהם.

בשבועות האחרונים הידרדר מצבה, ואף הוסיפו לה שם כסגולה לרפואה.

לפני כשבועיים כתבה בדף הפייסבוק שלה: “חבריי היקרים והאהובים, אני מודעת לדאגה לשלומי ומתחזקת מכמויות האהבה שנשלחות אלי בכל מדיה אפשרית. בימים אלו כשאני חלשה פיזית ונזקקת למנוחה רבה, אבקש להתחשב ולהימנע ממחוות מעיקות כמו ביקורי פתע.

“חשוב לי להגיד שאני קוראת כל מילה ומילה ושמחה בכל תמונה ותפילה שנשלחים אלי.  אני אסירת תודה על האכפתיות ומתנצלת שלא מצליחה לענות אישית לכל אחד ואחת. בעזרת השם אחזיר בשמחות בלב שמח לכשאתחזק”.

הותירה אחריה את בעלה דובי ושלושה ילדים.

הלווייתה  תצא בשעה 15.00 מבית הלוויות סגולה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    היתה אישה שחיזקה המון את עם ישראל
    29/11/2017 14:37
    כואב הלב
  1. שהקב”ה ירחם עלינו וישלח את משיח צידקנו

  2. זה מוזר ״מרת״, למה לא ״גברת״?!
    29/11/2017 19:57
    מר ״ברוך״, לא ״בורי״.
  3. ואם כבר ״מרת״, אז ״חנה״, לא ״חני״.