34 נעצרו כי הפגינו בשל שמועה על מעצר משתמטת • צה”ל: “לא קרה”

מביך: אחרי הפגנות אלימות שנמשכו יותר מ-24 שעות, כאשר אל הפורעים מצטרפים רבנים ספרדים בכירים, והכל למען שחרורה של חרדית שנעצרה בלשכת הגיוס - הלילה הכחיש צה"ל "את הפרסומים השגויים בדבר מעצרה של משתמטת חרדית והחזקתה בניגוד לחוק"
חיים טוויל
י"א כסלו התשע"ח / 28.11.2017 22:28

בתום הפגנות אלימות שנמשכו יותר מיממה ליד לשכת הגיוס בירושלים ו-34 פורעים שנעצרו, לאחר שברחוב החרדי הופצה שמועה על מעצרה של משתמטת חרדית על ידי כוחות צה”ל – פרסם הלילה (שלישי) דובר צה”ל הכחשה רשמית.

בהודעת דובר צה”ל נאמר: “צה״ל מכחיש את הפרסומים השגויים בדבר מעצרה של משתמטת חרדית והחזקתה בניגוד לחוק”.

בדובר צה”ל הוסיפו: “צה״ל רואה בחומרה ומגנה כל אלימות כלפי כוחות הביטחון ומדגיש כי כל מעשה מסוג זה לא ירתיע מלגייס את המיועדים לשירות ביטחון על פי החוקים במדינת ישראל”.

כפי שדווח בחרדים 10, מאז אמש הפגינו מאות קיצונים ליד לשכת הגיוס ברחוב רש”י, הבעירו פחים, חסמו את התנועה ותקפו שוטרים ואזרחים.

אל ההפגנה הסוערת הצטרפו היום בצהרים גם ראש ישיבת ‘יקירי ירושלים’, הגאון רבי יהודה כהן, מגדולי ראשי הישיבות הספרדיות, ראשי ומנהלי ישיבות ספרדיות נוספים, כמו גם המקובל רבי יהודה עדס שהגיע לחזק את ידי המפגינים אתמול והיום.

במהלך ההפגנה האלימה נעצרו על ידי המשטרה  34 מפגינים, התעמתו עם אזרחים ותקפו שוטרים.

לפי המשטרה, רוב המפגינים שהתגודדו בסמוך ללשכת הגיוס עזבו הלילה את המקום לאחר שהמשטרה פיזרה אותם תוך שימוש באמצעים.

“מפירי הסדר ידו אבנים לעבר השוטרים, גם מעבר לגגות המבנים הסמוכים, בקבוקי זכוכית וחפצים”, אומרים במשטרה. “3 שוטרים נפצעו באורח קל וטופלו במקום”.

בהודעת המשטרה נאמר גם כי “מפירי הסדר השליכו מוטות ואבנים לעבר מבנה לשכת הגיוס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האמת
    29/11/2017 07:34
    דוס גאה
  1. ואם סיקירקים צודקים שיציגו פרטים על עצורה.
    ערב רב מסריח שאין לא קשר לעם ישראל