טיפים לניקיון מהיר ויעיל של שירותים הגייניים • החור של הגרוש

שני ניחוחות חדשים של המותג DUCK (דאק), בסדרת ג'ל נוזל לניקוי האסלה: ניחוח פריחה מרעננת וניחוח טרופי • במחקרי עבר שנעשו על ידי המותג, הצרכנים מצהירים כי השירותים הם "המראה" של הבית
תמי גיל
י"ז כסלו התשע"ח / 05.12.2017 16:48

חדר השירותים הוא אחד החללים הכי שמישים בבית ולכן ניקיון השירותים ושמירה על ההיגיינה אינם מותרות, אלא חובה בסיסית כחלק מהדאגה לבריאות המשפחה.

השירותים בבית הוא אחד האזורים שמתלכלכים על בסיס יום יומי, צוברים חיידקים וריחות לא נעימים.

לדברי רוית קלוד מנכ”לית חברת אס. סי ג’ונסון, המייבאת ומשווקת לישראל את מותג ניקיון וטיפוח השירותים דאק (DUCK): “אנחנו מבלים לא מעט בחדר השירותים והרבה יותר נעים להיכנס לחלל נקי ונעים לשימוש.

“חשוב לתחזק מדי יום את חדר השירותים מאחר וכמות החיידקים המצטברת בסוף היום היא גדולה מאוד ולעיתים אף מסוכנת לבריאות. יש להקפיד על היגיינה, סדר וניקיון על מנת שה’בילוי’ בחלל זה יהיה נעים כמה שאפשר”. לדבריה: “במחקרים שנערכו  על ידי המותג, הצרכנים מצהירים כי השירותים הם “המראה” של הבית, אם השירותים נקיים אזי הבית נקי”.

מומחי המותג המוביל בעולם דאק קיבצו טיפים ועצות כיצד ניתן לשמור על ניקיון וחיטוי השירותים מבלי לחפש בחוץ את מה שאפשר למצוא בבית:

ניצול מקסימלי של הכביסה: זה ידוע שהכי כיף להיכנס לבית ממש אחרי שבעליו סיימו לתלות כביסה, כי אז כל הבית מתמלא בריח נעים של מרכך כביסה. אז תחשבו איזה כיף יהיה להיכנס לחדר השירותים מאותה הסיבה. בסיום הכביסה הידנית, שפכו את מי הכביסה שבגיגית לאסלה. כדי שהפעולה תהיה אפקטיבית השלימו אותה בעזרת שפשוף האסלה עם מברשת. כידוע מדובר למעשה ב”מים אפורים”, מים שאין בהם הפרשת אדם וידועים כמקור מים בזבזני ולכן ניתן, ואף רצוי, לעשות בהם שימוש חוזר.

טיפ נוסף לריח רענן של כביסה:  הניחו 2-3 דפים המיועדים למייבש הכביסה במקום נסתר בחדר השירותים. החלל יריח נפלא.

הכל במכסה:  למקרה שתהיתם, למכסה האסלה יש תכלית חשובה משלו. מחקרים גילו שהדחת המים באסלה כשהמכסה פתוח, מפזרת טיפות מים מזוהמות וחיידקים על משטחים שונים בחדר הרחצה, לדוגמא: הקירות, הרצפה, הכיור, קירות המקלחון ועוד. החיידקים יכולים להגיע גם לחפצים אישיים שנמצאים באופן טבעי בחדר הרחצה כמו מגבת, או אפילו למברשת השיניים. בנוסף, הטיפות מתפזרות גם באוויר, והחוקרים גילו שניתן היה לאתר חיידקים באוויר עד שעה וחצי לאחר הדחת המים.

לא רק למסג’:  ניתן להשלים את ניקיון האסלה על ידי טפטוף שמנים אתריים. השמנים האתריים נמצאו כמחטאים, במיוחד הלבנדר ושמן עץ התה. בנוסף הם מעניקים ניחוח רענן. יש לטפטף מספר טיפות לאסלה, לחכות כרבע שעה ולהוריד את המים.

חומץ להסרת אבנית : חומץ הוא עוד חומר מצוין לניקיון מאחר והוא חומר חומצי ומשמש כמסיר אבנית, אמנם לא טבעי אך מאוד יעיל. שפכו חצי בקבוק חומץ לתוך האסלה ושפשפו אותה בעזרת מברשת.

הכי פשוט ויעיל: להניח ליד האסלה מוצר של דאק, בריח אהוב וכל ערב לשפוך קצת מהנוזל ולנקות עם מברשת. כך שומרים  על אסלה נקייה והגיינית ברמה היום יומית. הניחוחות החדשים של דאק מכילים עוצמת בישום גבוהה , נוזל ניקוי במרקם ג’ל יחודי לניקוי יעיל במיוחד .

1

צילומים: אפרת אשל

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות