מכניסים חמימות לבית, כמו פעם • החור של הגרוש

תמי גיל
|
י"ג טבת התשע"ח / 31.12.2017 01:01
חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, משיקה סדרה חדשה ובלעדית של אריחי פורצלן לחיפוי ולריצוף • בהשראת עץ אורן, המחזירים אותנו למראה של פעם • מדובר בסדרת אריחי פורצלן בהשראת עץ אורן ובסגנון רטרו – מסדרת SWEDEN (סוודן) הספרדית

לעץ על כל נגזרותיו, תפקיד חשוב בעיצוב הבית – הוא מכניס תחושת חמימות, מעניק הרגשה טבעית ומכניס את החוץ פנימה. האריחים בהשראת העץ מעוצבים בסגנון רטרו המסמל געגועים אל העבר ורצון לחזור לאווירה הביתית שהייתה נפוצה החל משנות החמישים ועד לסוף שנות השבעים ומעמידים במרכז את הצורניות הייחודית של החלל ומרכיביו, תוך שימוש בצורות גאומטריות היוצרות נקודות משיכה, לכן מאוד מתאימים ליצירת קיר כוח (למשל על קיר ראשי, קיר הטלוויזיה או הקיר בגב הספה).

 1

לדברי בתיה מורנו מנהלת תחום רכש קרמיקה בחברת אלוני: ” האריחים במראה העץ כוללים מיקס של 4 שילובי גווני עץ טבעי. הסדרה שואבת השראתה מעצי אורן ומחזירה אותנו לשלווה ולרוגע של הצבעים הקלאסיים של פעם. משדר אווירה חמה, מזמינה, מלאת חיים שמעלה בעיקר רגשות נוסטלגיה.שילוב הגוונים יוצר מראה הרמוני ואלגנטי ,המתכתב עם הטרנד הגיאומטרי שיככב בשנה הקרובה.”

 3

מידות 60/ 90 ס”מ

מחיר :  164 ₪ למ”ר

ועכשיו במבצע לרגל ההשקה: 119 שח למ”ר, עד ה 8.12.17 .

להשיג בלעדית ברשת אלוני

צילומים: יחצ חול