ליצמן: ‘יש כל מיני שמועות על תככים ומחלוקת בגור. הכל שטויות’

שר הבריאות שהתפטר השתתף באירוע בביתר עלית ולגלג על לפיד: "השנתיים האחרונות שהצלחתי בתפקידי זו תאונת עבודה שלו" • על הסקרים: "אל תאמינו. לש"ס יש יותר מ-4" • על הפרשנים: "תזכרו כמה אמרו: ליצמן לא יתפטר בסוף - והכל שטויות" • על גור: "פה ושם יש ויכוחים וזה טבעי"
אריה ריבקינד
ט' כסלו התשע"ח / 27.11.2017 11:08

שר הבריאות הפורש ח”כ יעקב ליצמן הגיע הבוקר (שני) להשתתף באירוע בעיר ביתר עלית.

ראש העיר מאיר רובינשטיין פתח: “ברוכים הבאים לשר הבריאות עד מחר, ושר השבת ממחר, הרב ליצמן, שפינה עיסוקיו והגיע לאירוע שהבטיח מראש”.

השר ליצמן אמר בנאומו: “התפטרותי נכנסת לתוקף מחר וזה סופית. אכן יש לי כמה הסתייגויות מההסכם אמש. לא היתה שום תכנית לחזרה כסגן שר ולא נדון בכך עד שיעברו חוקי השבת”.

ליצמן עקץ את הפרשנים הפוליטיים: “תזכרו כמה אנשים אמרו: ליצמן לא יתפטר בסוף – והכל שטויות. שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא. אם נשמור שבת כראוי תהיה רפואה קרובה”.

על עבודות השבת ברכבת אמר: “אף אחד שלא ישכנע אותי שצריך להשבית רכבת בחול בגלל עבודות דווקא בשבת. זה להכעיס ולא פיקוח נפש. אסור לקחת אחריות על זה ולא רציתי להיות שר מלכתחילה”.

ליצמן לגלג על יו”ר יש עתיד: “לפיד מצטער על שמינה אותי לשר, למרות שהתפטרתי. השנתיים האחרונות שהצלחתי בתפקידי זו תאונת עבודה שלו”.

בהתייחס לסקרים אמר השר המתפטר: “אל תאמינו לסקרים. לש”ס יש יותר מארבע. אני בטוח שש”ס תהיה חזקה ואנחנו נתחזק. ללא ש”ס חזקה יהדות התורה לא חזקה”.

על הדיווחים כי הפרישה בוצעה בשל תככים פנימיים בתוך חסידות גור, אמר ליצמן: “יש כל מיני שמועות על תככים ומחלוקות בגור. הכל שטויות. לא מתחיל ולא נגמר. זה עשה וההוא אמר, פה ושם יש ויכוחים וזה טבעי. אבל כאלה שקרים ושטויות, לא רלוונטי”.

הוא הדגיש: “לא שאלתי שאלות ולא ניסיתי לשכנע. קיבלתי הוראה והתפטרתי. עזבתי ולא על מנת להחזיר”.

ליצמן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות