ח”כ דוד ביטן: “זו לא פעם ראשונה ששרים רוצים להפיל את נתניהו”

על המשבר הפוליטי: "ההתפטרות של ליצמן הייתה מיותרת, אין כאן מנצחים ומפסידים. הסיכומים היו עוד לפני ההתפטרות, המהלך שלו רק האיץ את זה" • האשים חלק משרי הממשלה בניסיון להפיל אותה: "אמרתי לנתניהו את הדברים עליהם כבר לפני חצי שנה". ולמה הוא לא מפטר אותם?
אריה ריבקינד
ט' כסלו התשע"ח / 27.11.2017 09:58

יו”ר הקואליציה, ח”כ דוד ביטן, השתתף הבוקר (שני) בתכניתו של ניב רסקין ‘חדשות הבוקר’ בקשת – וסיכם את המשבר הפוליטי של השבוע האחרון: “ההתפטרות של ליצמן הייתה מיותרת, אין כאן מנצחים ומפסידים”.

ביטן הוסיף: “הסיכומים היו עוד לפני התפטרות ליצמן, המהלך שלו רק האיץ את זה. עכשיו הוא יחזור לטפל בענייני הבריאות רק כסגן שר. הקואליציה יצאה מהמשבר הזה מחוזקת. בחירות עולות שני מיליארד שקל, משבשות את קבלת ההחלטות לחצי שנה ובסופו של דבר מתקבלת אותה תוצאה”.

חבר הכנסת לשעבר מש”ס, יגאל גואטה, אמר: “יש פה סיפור הרבה יותר גדול מאחורי הקלעים, אני מגדיר אותו כ’פרשת 2000 של המגזר החרדי'”. לטענתו, להודעה של ליצמן קדם קמפיין מתוזמן ומתוכנן בחלקים מהתקשורת החרדית, כביכול, שנועד להפיל את הממשלה.

“לדעתי יש שרים שרצו שהממשלה תיפול”, אמר גואטה. “אני חושב שמגיע שאפו לח”כים החרדים ולליצמן, הם פעלו בבגרות ואחריות לטובת העם ושלמות הקואליציה”.

ביטן עצמו התייחס לדברי גואטה – ואמר: “זו לא פעם ראשונה שחלק מהשרים רוצים להפיל את נתניהו, אמרתי לו את זה כבר לפני חצי שנה. הוא לא מפטר אותם בגלל שהקואליציה צרה. כל אחד שאתה מוציא נהיה בסוף סיעה עצמאית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות