אחרי שנה של הפגנות ברקת נזכר: הגיע הזמן לשים סוף לשיבוש החיים

ראש העיר ירושלים שוחח עם מפקד מחוז ירושלים במשטרה וביקש ממנו לפעול ביתר תקיפות כלפי מחאות הלא חוקיות בבירה: "כל מי שפורע חוק מכל סיבה, צריך להיות מטופל ביד קשה" • השאלה: מה גרם לו להתעורר לפתע אחרי שנה?
אריה ריבקינד
ח' כסלו התשע"ח / 26.11.2017 19:03

ראש העיר ירושלים ניר ברקת שוחח הערב (ראשון) עם מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב יורם הלוי וביקש ממנו לפעול ביתר תקיפות כלפי מחאות הלא חוקיות בבירה.

ברקת: “הגיע הזמן לשים סוף לשיבוש החיים של תושבי ירושלים.  זכות ההפגנה היא זכות מקודשת, כשהיא נעשית עפי החוק. כל מי שפורע חוק מכל סיבה, צריך להיות מטופל ביד קשה ועל המשטרה להפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותה לפזר הפגנות לא חוקיות.

“אני קורא למשטרה לאפשר את שגרת החיים בעיר, לצד מתן זכות המחאה כל עוד היא נעשית באופן חוקי. כמו כן בכוונתי לפנות לממשלה שתוביל את החרפת ענישה ומתן כלים יעילים למשטרה למנוע ממפגינים לפגוע בציבור”.

איפה היה ראש העיר שנה שלמה? מה קרה שפתאום התעורר? שאלנו את לשכתו. התשובה הייתה: “פעל להרגעה מאחורי הקלעים”.

גורמים פוליטיים בעיר מציעים אפשרות אחרת: סיעת התעוררות פרשה לפני כשבועיים מהקואליציה העירונית ולראשונה עשרות פעילי התנועה הפגינו מול אנשי ‘הפלג הירושלמי’ וקראו לברקת לצאת נגד ידידיו מ’הפלג’.

יתכן כי גם האפשרות שיחליט להתמודד על מקום בסיעת הליכוד בכנסת, גרמה לו להביע עמדה כדי שלא יוצג כמי שנכנע לחרדים בירושלים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות