“רוצחים בחליפות”? נתניהו: “חגיגת הצביעות שלכם זועקת לשמיים”

נתניהו תקף בפתח ישיבת הממשלה את שתיקת כלי התקשורת לנוכח ציוצו של מו"ל הארץ: "לא הייתה שום תגובה. לא היו דרישות לחקירות, לא היו דרישות לגינויים, לא פנו לאישי ציבור, לא היו כתבות, לא היו שידורים מיוחדים. שום דבר"
אריה ריבקינד
ח' כסלו התשע"ח / 26.11.2017 13:52

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה השבועית בהתייחסות להתפטרותו של שר הבריאות – והתייחס גם לציוץ של מו”ל הארץ עמוס שוקן על שרי הממשלה וראש הממשלה, אותם כינה “רוצחים בחליפות”.

נתניהו אמר: “בשבוע שעבר ראיתי ציוץ בטוויטר של מו״ל הארץ עמוס שוקן. הוא התייחס למדיניות הממשלה להוצאת מסתננים בלתי חוקיים ממדינת ישראל והכותרת שעמוס שוקן בחר לתת לציוץ הזה זה ‘רוצחים בחליפות’. כך הוא כינה את ראש ממשלת ישראל, אותי, וכמה וכמה מהשרים שיושבים סביב השולחן הזה”.

נתניהו הוסיף: “אני מנסה לדעת מה הייתה התגובה לו הייתה אמירה כזאת אל מול איש ציבור מהמחנה האחר? אתם יכולים לדמיין לבד.

“במקרה הזה לא הייתה שום תגובה. לא היו דרישות לחקירות, לא היו דרישות לגינויים, לא פנו לאישי ציבור, לא היו כתבות, לא היו שידורים מיוחדים. שום דבר. כך גם עם דברים נוראיים כמו הצגת חברי כנסת כקופים – שום תגובה!

“אז לכל המטיפים לנו, חגיגת הצביעות שלכם והמוסר הכפול שלכם פשוט זועק לשמיים. אני אומר לכל המטיפים לנו – אל תטיפו לנו”.

כפי שדווח בחרדים 10, מו”ל עיתון ‘הארץ’ צייץ ביום חמישי בחשבון הטוויטר שלו קישור למאמר של ליאור בירגר שפורסם בעיתונו – ועסק בהרחקת מסתננים מישראל.

כותרת המאמר הייתה “הוצאה מוגברת – להורג”. כותב המאמר טוען, כי הרחקת המסתננים למדינות שלישיות מסכנת את חייהם.

שוקן כתב מעל הקישור:  “הרוצחים בחליפות: אלי ישי, גדעון סער, גלעד ארדן, אריה דרעי, מירי רגב, אילת שקד, בנימין נתניהו”.

כינוי השרים וראש הממשלה בשם “רוצחים” גרר מיד מתקפת נגד של גולשים, והיו מי שקראו למשטרה לפתוח בחקירה נגד שוקן בחשד להסתה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות