בוגי יעלון ממשיך לתקוף את ראש הממשלה: שיתפטר או שילך לכלא

שר הביטחון לשעבר תקף בחריפות את ראש הממשלה: "לפני שמתחיל דיון משפטי, אני אומר את זה בצער, לפני שאנחנו ניפגע - ואנחנו כבר משלמים מחיר. אם אני מסתכל על טובת המדינה שיתפטר עכשיו"
קובי פינדרוס
ז' כסלו התשע"ח / 25.11.2017 18:49

שר הביטחון לשעבר משה יעלון ממשיך לתקוף את ראש הממשלה נתניהו וקורא לו להתפטר.

באירוע שבתרבות בהרצליה, אמר יעלון: ״נתתי לראש הממשלה גיבוי לפני שנחצו כאן קווים אדומים. אני אומר לראש הממשלה תתפטר עכשיו! לפני שמתחיל דיון משפטי, אני אומר את זה בצער, לפני שאנחנו ניפגע – ואנחנו כבר משלמים מחיר. אם אני מסתכל על טובת המדינה שיתפטר עכשיו״,

שר הביטחון לשעבר טען כי ראש המשלה מאפשר פגיעה קשה במערכת המשפט בישראל. “מגלגלים את האחריות לבית המשפט העליון, ואז תוקפים אותו על התערבותו”, אמר. “ראש הממשלה לא מנחה ולא דופק על השולחן, זה משרת אותו”.

יעלון התייחס גם לפרשת אזריה: “כשתוקפים את הרמטכ״ל על פרשת החייל בחברון ואת ראש השב״כ על עניין המגנומטרים בהר הבית, אלה דברים שלא רק נאמרים ברשות הם נאמרים בסמכות, אלה שליחים שמבטאים את האינטרס של ראה״מ לפגוע במה שהוא מכנה ״אליטות שלא מאפשרות לשלוט״ תקשורת, בית המשפט העליון ומשרתי הציבור, לאן אנחנו רוצים להגיע?”

יעלון המשיך: “כל הסביבה הכי קרובה של ראש הממשלה והאנשים שמקיפים אותו נחקרים כחשודים בעבירה קשה, שחיתות והעדפת בצע כסף על ביטחון המדינה, והוא לא ידע? אז אם הוא לא ידע, הוא כנראה מנהל גרוע שנכשל בבחירת אנשיו ובניהול לשכה ומדינה ואני אומר בצער שילך הביתה, ואם הוא כן ידע, וגם את זה אני אומר בצער – שילך לכלא! מבחינה ציבורית הוא גמר, ועדיף שילך הביתה מוקדם ככל האפשר כדי לא להזיק למדינה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות