עיריית בני ברק: “מצטערים, הדקל שקרס על פועל עבר בדיקה והדברה”

לפי עיריית בני ברק, ישנם בעיר מאות עצי דקל מהסוג המצריך בדיקה כנגד חשש לפגיעה בהם על ידי מכרסמים - והם עוברים "ריסוס פעמים אחדות בשנה בידי בעלי מקצוע מיומנים"
אריה ריבקינד
ג' כסלו התשע"ח / 21.11.2017 18:36

גבר כבן 50 נפצע בצהרים (שלישי) באורח בינוני, לאחר שנפל עליו גזע עץ דקל ברחוב השומר בעיר בני ברק.

אברהם טננבוים, מזכיר ודובר עיריית בני ברק, הגיב על קרית העץ: “עץ הדקל, שכותרתו קרסה ונפלה על פועל עבר בדיקה והדברה כנדרש, בהתאם להנחיות של אגרונום ובביצוע חברה חיצונית מיומנת”.

לדבריו, “בעיר ישנם מאות עצי דקל מהסוג המצריך בדיקה כנגד חשש לפגיעה בהם על ידי מכרסמים, ובהתאם לדרישות משרד החקלאות  מתבצעים בעצי תמר ובעצי דקל קנרי סקר וריסוס פעמים אחדות בשנה בידי בעלי מקצוע מיומנים ומעולים, כנגד חדקונית הדקל האדומה העלולה לפגוע בהם”.

הדובר הדגיש: “עם כל הצער על פציעתו של הפועל שהיה במקום בשעת נפילת העץ, חוזרת העירייה ומדגישה, כי כל הדרישות לשימור העצים מתבצעות בהתאם, ובידיה כל הנתונים והרישומים המפורטים על העץ, כמו על עצים אחרים”.

כפי שדווח בחרדים 10, הפועל שנפצע סובל מחבלות ופציעות בראשו ובפלג גופו העליון, והוא פונה במצב בינוני ויציב לבית החולים.

יחיאל מילר, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “כשהגעתי לזירה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לגבר שסבל מחבלות ופציעות בראשו ובפלג גופו העליון עקב עץ דקל שקרס ונפל עליו. ייתכן כי יש קשר למזג האוויר החורפי מה שגרם לקריסת חלקו העליון של העץ”.

פאראמדיק מד”א מתן דנון סיפר: “כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 49 לכוד מתחת לעץ דקל גדול שקרס, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בפלג גופו העליון. בסיוע כוחות כיבוי וכונני מד”א חילצנו אותו ופינינו אותו במהירות תוך כדי טיפול רפואי בניידת טיפול נמרץ לבי”ח כשמצבו בינוני ויציב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הדברת חדקונית הדקל
    22/11/2017 13:35
    אלעד אורי
  1. הדברת חדקונית הדקל מצריכה ידע וניסיון כדאי לבדוק שמי שמטפל עושה זאת בהתאם לההוראות.