גופשטיין: זוהר נכנע לטרור שמאלני. הח”כ: “חשש שהדיון יהפוך לקרקס”

יו"ר הוועדה לצדק חלוקתי בכנסת ביטל את השתתפותו של בנצי גופשטיין בדיון על הטרדות מצד ערבים כלפי בנות יהודיות • גופשטיין: ''מהכניעה של הוועדה עולה כי לא יתקיים דיון אמיתי בבעיה"
אריה ריבקינד
א' כסלו התשע"ח / 19.11.2017 21:27

יו”ר הוועדה לצדק חלוקתי ולשיוויון חברתי, ח”כ מיקי זוהר, ביטל את השתתפותו של יו”ר ארגון להב”ה בנצי גופשטיין בדיון בנושא ההטרדות מצד ערבים כלפי בנות יהודיות.

גופשטיין זומן לדיון שיתקיים מחר (שני) בוועדה, אך בעקבות הזימון פנו לח”כ זוהר חברי כנסת מהרשימה המשותפת וסיעת מרצ, דרשו לבטל את השתתפותו של יו”ר להב”ה – ואיימו “לפוצץ את הדיון”.

ח”כ זוהר שלח מכתב לגופשטיין שבו הוא מציע לו לשלוח נציג אחר של ארגון להב”ה, ואף הסביר כי הוא נאלץ לעשות כך היות וחברי כנסת מהשמאל איימו “לפוצץ את הדיון”.

גופשטיין סירב לשלוח נציג אחר והודיע כי הארגון יחרים את הדיון בכנסת.

גופשטיין: “עצוב שגם ח”כ זוהר נכנע לטרור השמאלני ולסתימת הפיות של אנשי מרצ והרשימה המשותפת. ארגון להב”ה לא ישתף פעולה עם החרמתי ולא ישלח נציג אחר”.

לדבריו, ”מהכניעה של הוועדה עולה כי לא יתקיים דיון אמיתי בבעיה ולא ינסו לפתור את התופעה של הטרדות בנות יהודיות על ידי ערבים. ארגון להב”ה ימשיך לפעול למען בנות ישראל בשטח ולא בדיוני סרק בוועדות, ויש להצטער שמיקי זוהר נרתע ונלחץ מחבורת שונאי ישראל שמאיימים על חברי כנסת מהימין ובמקום לקבל תגובה הולמת, נכנעים לדרשותיהם”.

ח”כ מיקי זוהר מסר בתגובה ״אם יש מקום לארגונים כמו ‘שוברים שתיקה’ ו’בצלם’ בדמוקרטיה הישראלית, כך יש מקום גם לארגון להב״ה. אינני מבין את פשר העליהום המיותר הזה.

”עם זאת, לאור החשש כי הדיון החשוב והרציני אותו אני מתכוון לקיים בנוגע להטרדות כלפי נשים בפריפריה יהפוך לקרקס, החלטתי לבקש מארגון להב״ה לשלוח נציג אחר מטעמם במקום בנצי גופשטיין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות