אחרי המתקפה של הליכוד: היועץ של המשטרה ליאור חורב התפטר

ליאור חורב, שספג ביקורת רבה מצד הליכוד בשל התבטאויותיו נגד שרים וח"כים, ביקש להסיר את עצמו מרשימת היועצים החיצוניים המעניקים שירות למשטרה מטעמה של חברת 'גולדפינגר תקשורת'
אריה ריבקינד
א' כסלו התשע"ח / 19.11.2017 17:07

היועץ האסטרטגי של המשטרה ליאור חורב סיים את תפקידו. כך הודיעה היום (ראשון) המשטרה.

חורב פנה בשבוע שעבר לראש חטיבת אוכלוסיה ותקשורת במשטרה וביקש להסיר עצמו מרשימת היועצים מטעמה של חברת ‘גולדפינגר תקשורת’ – המעניקה שירותים למשטרת ישראל.

ממשטרת ישראל נמסר, כי ראש חטיבת אוכלוסיה ותקשורת אישר את בקשתו והודה לו על “תרומתו הרבה למשטרת ישראל” במגוון הנושאים בהם עסק.

בשבועות האחרונים נערכה בדיקה של חוזה ההתקשרות עם חברת גולדפינגר תקשורת והיועץ האסטרטגי ליאור חורב.

הבדיקה עסקה בשאלת העסקתו של חורב על רקע ‘ציוציו’ נגד חברי הכנסת והאם אין מדובר בהפרת חוזה. בבדיקה התברר כי העסקתו של חורב בוצעה בהתאם לנהלים, אולם הציוצים הרבים שפרסם בהם לעג לחברי כנסת ושרים הינם הפרה של ההתחייבויות בחוזה עליו חתם.

לפני כשבועיים נערך דיון סוער בוועדת הפנים של הכנסת, בראשות ח”כ דוד אמסלם, בו נידונה העסקתו של חורב. לדברי אמסלם, המשטרה כזרוע של המדינה התנהלה באופן לא תקין כאשר העסיקה את חורב, על אף שהעליב בטוויטר נבחרי ציבור.

בין היתר, חורב כתב על ח”כ נאוה בוקר: “הזוכה היומית בפרס הקוקוריקו על שם לוקו זאת נאוה בוקר”. על שרת התרבות כתב: “אף אחד לא אמר למירי רגב שהכדורים הכחולים על השולחן זה לא m&m?”

אמסלם שאל בפתח הדיון: “יועץ אסטרטגי למפכ”ל המשטרה מתבטא ללא הרף נגד ח”כים ושרים בטוויטר. בדיון בוועדת הפנים המפכ”ל הודיע שינזוף בו, ולאחר שהוא ננזף והתחייב להפסיק, הוא ממשיך. איך ייתכן שמי שהמשטרה משלמת לו 800,000 שקלים בשנה משמיץ ח”כים וחברי ממשלה?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות