לריסה: יותר מ-18 הוכחות חותכות שרבין לא נרצח מהכדורים של עמיר

לריסה עמיר טרימבובלר, רעייתו של רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, ציטטה בדף הפייסבוק שלה את מכתבו של חבר הקבוצה המגבשת בימים אלו בשוויץ את הבקשה למשפט חוזר
חיים טוויל
א' כסלו התשע"ח / 19.11.2017 09:34

14 שעות לאחר שפרסמה את ההודעה על היוזמה לבקשת משפט חוזר לבעלה יגאל עמיר, מתייחסת הבוקר (ראשון) לריסה עמיר טרימבובלר שוב לנושא.

בפוסט שפרסמה, המוצג לכאורה כמכתב מאיש הקבוצה בז’נבה המגבשת את הבקשה, טוענת עמיר טרימבובלר כי ישנן 18 הוכחות חותכות לכך שרבין לא נרצח מהכדורים שירה עמיר.

“שלום לגברתי הנכבדה, הריני שמח להודיעך כי יש ברשותנו למעלה מ -18 הוכחות חותכות לכך שהכדורים שירה יגאל עמיר בראש הממשלה יצחק רבין ב -4 בנובמבר 1995, לא היו אלה שגרמו למותו. נמסור אותן לעיתונות ולתקשורת הבינלאומית (למעט ישראל) וכן לעורכי הדין העוסקים במשפט חוזר שאנו מכינים ביחד עם יגאל עמיר”, נאמר בפתח ה’מכתב’.

“האם את יכולה לבקש מהנוער של ארצך היפה ומשאר אזרחיה (למעט כל הפוליטיקאים ואנשי התקשורת, העיתונאים ואנשי הטלוויזיה!) לשתף פעולה במחקרים ובחשיפת האמת. מי שיש לו ראיות נוספות, נא לשלוח לנו, אפילו באופן אנונימי … (בז’נווה, אנונימיות מובטחת!)

מתקבלות אך ורק ראיות מהתחומים הבאים:
1. ראיות פיזיות
2. ממצאים מדעיים
3. בליסטיקה
4 .תחום רפואי
5 .שגיאות פרוצדוראליות
6. טעויות משפטיות
7. עדויות
8. עדויות שקר
9. תמונות
10. סרטונים

אני משוכנע שישראל צריכה להוות הדוגמא לעולם, והיות והאמת היא אחת היסודות של קיומה, חשוב שבני הנוער והדורות הבאים בישראל ילמדו בבתי הספר על המשמעות והחשיבות של האמת. מאחל לך שבוע מצוין!”, נחתם המכתב בציון שמו של הכותב – מיכאל, ובצירוף כתוב אימייל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות