מכתב גלוי לבנימין נתניהו

נשארת האדם האחרון, נתניהו. הילד שמחזיק את החור שבסכר. אם הזרם יהדוף אותך, הסכר יתמוטט לגמרי, וכולנו נהיה תחת ממשלת שלוט השופטים
חיים ולדר
א' כסלו התשע"ח / 18.11.2017 23:44

1.

לכבוד
ראש הממשלה
בנימין נתניהו

לפני הכל, חשוב לי להבהיר משהו לך, ולקוראים רבים שחושבים שאני מעריץ שלך. אני די רחוק מזה. הציבור החרדי, אינו שוכח לך את זה שהורדת את קצבת הילדים בתשעים אחוז ושהלכת עם יאיר לפיד ועוד רשימה של דברים בהם לא היכרת טובה לציבור הכי נאמן שלך. ובלי קשר לזה, האדם היחיד שאני מעריץ בעולם הוא ישיש צדיק בן מאה וארבע. בעצם, הוא ואבא שלי.

אבל אחרי כל החסרונות הללו, עדיין אני ורבים אחרים, רואים בך מלבד היותך מוכשר ומוצלח, את המחסום האחרון בפני שלטון הבג”ץ שמעולם לא נבחר על ידי הציבור, אך שולט באופן חסר מעצורים בצבא, במשטרה, בפרקליטות, בשרים, בח”כים, במשרדי הממשלה, בעיריות, בחברות הציבוריות, בבנקים ולאחרונה גם בחברות הפרטיות (כמו קיצוץ ברווחי חברות הגאז מתוך דאגה שלא יהיה שום גוף חזק דיו להעפיל על שלטונם).

עיתונאי השמאל (שזה כולם כמעט) אומרים עליך שאתה פרנואיד שבונה מגדלים באוויר כאילו רודפים אותך כל הזמן. אבל אני, ורוב תושבי המדינה יודעים שאתה רחוק מלהיות פרנואיד. להפך, הם לא מבינים איך אתה מצליח לתפקד עם רדיפה שכזו.

פָּרָנוֹיָה היא מצב פסיכוטי, מלווה בפחד, חרדה ומחשבות שווא, שבו חש האדם כי הוא נרדף, אף על פי שאין לכך ביסוס במציאות. אבל אצלך מדובר בחשש אמיתי שהולם לגמרי את המציאות.

רודפים אותך. מהרגע שעלית לראשות ראש הממשלה בשנת תשנ”ו, לא עזבו אותך לרגע. אין כמעט יום שלא מציקים לך ולמשפחתך ומוציאים דיבתכם רעה ומעליבים, הו כמה שהם מעליבים אותך ואת רעייתך ואת ילדיך ואפילו, לא נעים לי לומר, את הכלבה שלך, אפילו איתה יש לה בעיה. חיות מספרות על עצמן.

מה שהם אמרו עליך ועל בני משפחתך היה מכריע אלפי אנשים. מי יכול לעמוד בהשפלות שכאלה, ברדיפה שכזו, באיום שכזה?

אבל הם לא הסתפקו בזה. כמו עסקנים עלובים נטפלו אליך להעמידך לדין על זוטות שאין להם אפילו בושה לנופף בהם. הובלות, ומתנות וחמגשיות וסיגרים ותשלום מים בבריכה, ומיטה במטוס וגלידה פקאן, וכמעט שכחתי את הבקבוקים. הו, איך יכולתי לשכוח אותם.

הם מטרידים אותך ללא הרף, שופכים את דמך ודם משפחתך, וכמו רוטווילרים לא ירפו מגרונך עד שתפסיק לנשום או לחילופין תתפטר או תסולק מראשות הממשלה.

2.

מה הם רוצים? אני חושב שאתה יודע מה הם רוצים.

רק שתלך, ובמקומך יבוא מישהו אחר. מצידם זה יכול להיות מהליכוד (הם די התייאשו שמישהו מהשמאל יעלה להיות ראש ממשלה) אבל זה לא איכפת להם. הם רק רוצים ומקווים ומאמינים (והם לא לגמרי טועים) שבמקומך יבוא מישהו, לא משנה מי, שיפנים את המסר ממה שעשו לאולמרט ולך. הוא יבין שלא מתעסקים עם הבג”ץ שהוא השלטון האמיתי במדינה. מצידן שיהיה רוה”מ מי שיהיה, מימין או מהמרכז, העיקר שיהיה אחד שיוריד את הראש בפני השלטון הדיקטטורי שלהם.

כמו שאני רואה את זה אתה נשארת האדם האחרון. הילד שמחזיק את החור שבסכר. אם הזרם יהדוף אותך, הסכר יתמוטט לגמרי, וכולנו נהיה תחת ממשלת שלוט השופטים המייצגים חצי אחוז מהמדינה, ולמרות זאת שולטים על כל 99.5 האחוזים האחרים.

3.

אני במקומך מר נתניהו, הייתי מפזר את הכנסת והממשלה, מארגן פריימריז בליכוד, דואג שייבחרו כמה שיותר “ביטאנים” “אמסלמים” “יריב לוינים” ורגבים או רגבות. קרי, אנשים נאמנים שלא עושים חשבון לעיתונות ולמשטרת המחשבות. במקומך הייתי מכריז על בחירות חדשות ובא לעם עם אמירה פשוטה וברורה:

“עם יקר, אתם רואים מול עיניכם מה הולך. הכנסת והממשלה נשלטים על ידי 11 אנשי שמאל קיצוני. אנחנו לא יכולים לבנות ליהודים, ולא להרוס לערבים ולא לגרש מחבלים, ולא לסגור חנויות ולעצור את התחבורה הציבורית בשבת, ואפילו לא לעשות מס על דירה שלישית. ידינו כבולות ומי שבאמת מחליט, זו קבוצה קטנה שלא נבחרה על ידכם, לא מתחשבת בדעתכם, ולמעשה בזה לכם בוז של ממש עד שרובכם, עם יקר, הייתם נפסלים לשפוט רק בגלל “מזג שיפוטי”, שזה כינוי למוצא או מנטאליות.

“אתם חושבים שאתם חיים בדמוקרטיה אבל אתם לא. אני וממשלתי שנבחרנו על ידכם, איננו יכולים אפילו לזוז, בגלל התמנון המשפטי שאופף אותנו ואינו מאפשר לנו להחליט ולשלוט ואפילו לא לנהל את המדינה”.

4.

“אז למה אני בא אליכם עם יקר?

“כי כיום המדינה נשלטת על ידי הרשות השופטת, היא עושה זאת דרך מסע הפחדה הרתעה וחקירות של כל מי שמנסה לכרסם בשליטתה. כמות החוקרים הוכפלה בשנים האחרונות באלפי אחוזים (למשל יחא”ה מארבעה חוקרים, לאלף וחמש מאות, ובפרקליטות ממאה וחמישים ל- 1750), ואין לי בעיה שרשויות החוק תהיינה חזקות.

“הבעיה היא שצי החוקרים השוטרים והפרקליטים ואפילו השופטים עצמם, שהיו במקור, צריכים לעבוד בשירות הכנסת והממשלה. לאכוף את המדיניות שנקבעה על ידי הנבחרים בלי שום שיקול דעת. לשפוט רק את מי שאנחנו קבענו בחקיקה שעבר על החוק. ולהימנע מלשפוט את מי שקבענו בחקיקה שפועל על פי החוק. אבל הם לקחו מאיתנו גם את הפרשנות על החוקים. כיום כל אחד יודע שחוקים נפסלים בשרירות ליבם ועל פי דעותיהם הפוליטיות. וחוקים אחרים נחקקים בהוראת השופטים. גם השפיטה מתנהלת על פי שרירות ליבם. בית יהודי בשומרון יהרס כולו רק בגלל חצי מטר שבעליו מוכנים להרוס בעצמם, ואילו בית ערבי לא חוקי, מאתיים מטר משם יישאר על כנו.

“די לכם בעובדה שהם יכולים לעצור אותי. על גלידה. על חמגשיות שטוענים כי מני נפתלי לקח לחברים שלו, ואני לא יכול לעצור אותם. זה אומר שבפועל הם השלטון. זהו שלטון שלא בחרתם ואפילו יצאתם מגדרכם כדי למנוע אותו.

“אתם עומדים לפני שילטון שלא יתחלף לעולם, שלא יתחשב בדעת רובו המוחלט של העם, ומכיוון שאינו מעמיד עצמו לבחירה, יש לו את היכולת להכביד עולו, להלך עליכם אימים, לפתוח נגדיכם בחקירה, להגיש כתב אישום ואף לכלוא אתכם אם תאמרו משהו שלא נראה להם, ובטח כאשר תפעלו באופן המסכן את שלטונם הניצחי. תראו מה הם עושים לי. תבינו מה יעשו לכם.

5.
“והנה הבשורה הטובה: כל מה שאני צריך כדי לשנות את המצב הזה הוא רבע שעה!

“זה הכל. שמעתם עם יקר? רבע שעה.

“אם יהיה לי רוב חזק בכנסת, אוכל להעביר חוק שישנה סעיף אחד בחוק “כבוד האדם וחירותו”, סעיף שהועבר בגניבה לפני עשרים שנה וגם כונה בגניבה “חוק יסוד” שביסס את שלטונו של אהרן ברק וכפי שהצבעה אחת העבירה לפני כעשרים שנה את השלטון לשמאל הקיצוני, הצבעה אחת, זה מה שאני צריך כדי להחזיר את השלטון חזרה אל העם. אליכם.

“כעת, ישנו מרוץ נגד הזמן. ברגע שיעמידו אותי לדין הם יוציאו אותי מהמשחק לעשר שנים (עם קלון וכל זה) ובמקומי יעלה אחד, לא משנה איך קוראים לו, אפילו אחד שנחשב לימני ולחזק כמו רובי ריבלין או אביגדור ליברמן, אחד שיש לו חמאה על הראש והוא יעדיף (ואפשר להבין אותו) את טובתו וטובת משפחתו על פני האידיאולוגיה שלו וטובת המדינה.

“זוהי הזדמנות יחידה ובלתי חוזרת להחזיר לכם את האפשרות לבחור בדרך שאתם מאמינים בה, ובעתיד תוכלו לבחור ביני לבין כחלון גבאי ובנט. עוד כמה חדשים – כבר לא תוכלו להחליט על כלום. השלטון יעבור לידיים שלהם –לנצח. לא משנה מי יזכה בבחירות”.

6.

תהיה ישיר נתניהו. אל תתחנף ואל תדבר במילים מכובסות כי עשית את זה לפני כן, וזה לא עבד. דבר בצורה הכי ישירה. תתקוף את התקשורת, את בית המשפט העליון במתכונתו, את שיטת בחירת השופטים. העם נקעה נפשו מהשלטון הדיקטטורי והשחצני של אחד עשר אנשים שמעולם לא נבחרו על ידו.

העם רוצה שינוי בכל מחיר. ראה את הסקרים. אחר כל מה שאמרו עליך ולכלכו את שמך ואת שם משפחתך במרחץ דמים תקשורתי שכמותו לא חווה אף ראש ממשלה בשום מדינה בעולם, עדיין כל הסקרים נותנים לך רוב מוחץ ומוחלט לראשות הממשלה.
קח החלטה נתניהו. לך לבחירות בלי כפפות. ואי”ה תצליח לשנות את מה שנראה כבר כבלתי ניתן לשינוי.

הטור ‘אות חיים’ מתפרסם ביתד נאמן

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נורא ואיום שמאמר כזה מתפרסם ביתד נאמן.
    19/11/2017 09:54
    גדעון
  1. חיים ולדר הוא כבר מזמן מהחרדים המודרניים. הוא היה שמח לפרק את המפלגות החרדיות ולהיות חרדי בליכוד. צריך להפסיק את הכתיבה שלו.

  2. חזק..
    20/11/2017 22:14
    כבר לא שסניק
  3. אלוף אתה חיים ולדר.