“יגאל עמיר נתן את הסכמתו”: צוות הגנה חדש יגיש בקשה למשפט חוזר

רעייתו של רוצח ראש הממשלה יצחק רבין חשפה כי צוות הגנה חדש יכין ויגיש בשמו של יגאל עמיר בקשה למשפט חוזר • "המהלך נעשה ברשות ובסמכות לאחר שיגאל עמיר נתן את הסכמתו" • "כל הנושא התקשורתי ינוהל על ידי חברה משוויץ ולא ימסרו פרטים כלשהם לתקשורת בישראל"
חיים טוויל
כ"ט חשון התשע"ח / 18.11.2017 19:15

22 שנה לאחר הרצח של ראש הממשלה יצחק רבין – יגאל עמיר מבקש משפט חוזר: הערב (מוצאי שבת) הודיעה רעייתו לריסה טרימבובלר כי מתגבש מהלך להגשת בקשה למשפט חדש בעניינו.

“בימים אלו מוקם צוות הגנה להכנת ולהגשת בקשה למשפט חוזר”, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה.

היא הוסיפה: “המהלך נעשה ברשות ובסמכות לאחר שיגאל עמיר נתן את הסכמתו. כל הנושא התקשורתי בנוגע למהלך ינוהל על ידי חברה משוויץ ולא ימסרו פרטים כלשהם לתקשורת בישראל”.

רעייתו של יגאל עמיר לא ציינה בהודעתה הדרמטית, מה העילה על פיה יבקש רוצח ראש הממשלה משפט חוזר.

לריסה

לריסה טרימבובלר ואביו של יגאל. צילום: Kobi Gideon / FLASH90

יו”ר הבית היהודי השר נפתלי בנט הגיב על הידיעה: “‏רוצח ראש הממשלה צריך לסיים את ימיו בכלא. בנושא הזה אין ימין ואין שמאל. כל רצח הוא נורא, אבל רצח ראש ממשלה יכול לפרק לנו את המדינה”.

ח”כ איציק שמולי מהמחנה הציוני: “יגאל עמיר הוא רוצח שפל וצריך למות בכלא. הוא ירה לא רק בגבו של ראש הממשלה אלא בגבה של המדינה כולה. את הריקבון מוטב להותיר עמוק בבית הכלא ולא לחשפו שוב לציבור.”

ח״כ ד״ר נחמן שי: “יגאל עמיר לא יזכה ליום אחד מחוץ לכלא. כל המחשבות והרעיונות על משפט חוזר שווים לאפס. לרוצח ראש ממשלה בישראל אין סליחה ואין מחילה. טרם נולד הנשיא שיחון אותו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי שמאמין
    18/11/2017 19:33
    נטע
  1. שיגאל עמיר הוא הרוצח זקוק לאשפוז דחוף
    היום יודעים שהשב״כ חיסל את רבין ואילו יגאל השתמש בכדורי סרק…

  2. משה
    18/11/2017 20:06
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. עדיף משפט חוזר מאשר מצב שבו רבים לא מאמינים שהאמת המלאה יצאה לאור.