בלעדי בוידאו: הספדו המרגש של הגר”מ מאזוז על בתו גאולה • צפו

הגר"מ מאזוז בהספדו על בתו מרת גאולה מאזוז ע"ה, סיפר על הסבל הרב שעברה במשך כל שנות חייה ועל התאונה: "למחרת שתתה מיץ תפוז, פתחה את העיניים, תביא לי צבעים לצייר... התחלתי לבכות... עברה ניסים, ניסים"
יוסף גרינבוים • צילום וידאו: YKRLive
כ"ו חשון התשע"ח / 15.11.2017 20:39

ביום שלישי בבוקר נפטרה בגיל 43, מרת גאולה מאזוז ע”ה, בתו של ראש ישיבת כסא רחמים, לאחר עשרות שנות סבל וייסורים רבים.

בהספדו במסע הלוויה, סיפר הגר”מ מאזוז על הסבל הרב שעברה במשך כל שנות חייה.

חרדים 10 מגיש וידאו בלעדי מההספד המרגש:

“בגיל 7 עשתה תאונה ליד הבית… הייתה מונית לוקחת אותה כל יום לבית הספר. הנהג אוטובוס עבר, רמז לה לא לעבור, אבל עברה את הכביש ופגע בה. כל מי שראה, אמר אין מה לעשות.

“באתי הביתה, בני הקטן אמר לי: ‘גאולה מתה’… נסעתי לתל השומר. כשהגעתי לשם אמרו לי: היא בחיים, היא בוכה. מצאו שיש לה קריש דם במוח. הלכתי לאדמו”ר מגור ‘הלב שמחה’… כשחזרתי, אמרו לי: כבר עשו לה ניתוח…

“למחרת שתתה מיץ תפוז, פתחה את העיניים, תביא לי צבעים לצייר… התחלתי לבכות… עברה ניסים, ניסים. הייתה באכסניה במשפחה אומנת… הייתה הולכת, מגיעה למקומות שיש שם מכוניות. פעם מצאו אותה ברחוב חזון איש, רחובות סואנים, סבלה וסבלה.

“היו כאלו שאירחו אותה בשבת, בחגים, מהמשפחה ולא רק. שימחו אותה. המורות והתלמידות מבקשות סליחה, אם פגעו בך תסלח ילהם ותבקשי עליהם רחמים. וגם על אבא שלך, שמיום שנולדת לא זז ממך. כל פעם שצריך משהו עלי ועל צווארי. גם על אחיות שלך, גם על הנכדים שלי, תתפללי עליהם שימצאו את זיווגם בקרוב.

ואת שם תעלי למרום תתפללי על עם ישראל.

“בתי חיתה 43 חיים כמו השם שלה גאולה מאזוז, ג-מ. אתמול הייתה בסדר גמור, בלילה לא יודע מה היה לה, התנשקה עם כולם במשפחה האומנת. כאילו נפרדה מהם. הגברת 20 שנה טיפלה בה.

“מודה גם לרב חנניה צ’ולק שבזכותו הבשורה לא באה בהפתעה. ה’ נתן ה’ לקח זה מה שיש. אמר את זה כל כך בעדינות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות