חזן: “אין גבול לרפיסות. זה הבית ה’הרוס’ של המחבל? אתם קולטים?”

ח"כ אורן חזן תוקף את העובדה שכוחות צה''ל פוצצו רק חלק קטן מבית המחבל מחמוד אחמד אל- ג'מל שביצע את פיגוע הירי הרצחני בהר אדר • "יקיריי, אפילו מושיק גלאמין לא יתקרב לבית הזה כי הוא נראה טוב מדי. נראה שהמדיניות החדשה היא ככתוב 'הקם להורגך - שפץ לו בית'. בושה!"
יוני גרין
כ"ו חשון התשע"ח / 15.11.2017 20:18

חבר הכנסת אורן חזן תקף הערב (רביעי) את העובדה שכוחות צה”ל פוצצו רק חלק קטן מהבית של המחבל מחמוד אחמד אל- ג’מל מהכפר בית סוריכ, שביצע את פיגוע הירי בכניסה ליישוב הר אדר, לפני כחודש וחצי. בפיגוע נרצחו לוחם משמר הגבול רב סמל ראשון סולומון גברייה הי”ד והמאבטחים יוסף עותמאן ואור אריש הי”ד.

”אין גבול לרפיסות – זהו הבית ה’הרוס’ של המחבל מהר אדר”, כתב חזן בפייסבוק לצד תמונה של הבית המופצץ. “כן כן, כך נראה אחרי הריסה בית של מחבל מתועב ימח שמו שרצח 3 ישראלים. אתם קולטים? זה אחרי הריסה!”

חזן המשיך: ”יקיריי, אפילו מושיק גלאמין לא יתקרב לבית הזה כי הוא נראה טוב מדי. אז איפה הפרופורציה אני שואל? אנחנו השתגענו? ‘במקום לסדר לחיית האדם קבר, במקום להשמיד את כל מי שרוצח וטובח בנו עד היסוד, במקום לקדם את החוק שלי לגירוש משפחות ולזרוק את משפחתו של הנבלה לסוריה – אנחנו עושים מעצמנו צחוק.

”לצערי, נראה שהמדיניות החדשה היא ככתוב ‘הקם להורגך – שפץ לו בית’. בושה!”.

פיצוץ בית המחבל:

עיסאם עותמאן, אביו של יוסף עותמאן מאבו גוש, שנרצח בפיגוע הירי הרצחני, הגיב היום על הריסת ביתו של המחבל בכפר בית סוריכ:

“הצבי ישראל על במותייך חלל איך נפלו גיבורים. בשמחה רבה קיבלתי את הבשורה על הריסת ביתו של המחבל הארור מבית סוריכ, זה צעד מבורך מזרועות הביטחון, הסוכריות שחילקו הערבים ברמאללה ביום הפיגוע, יהיה להם רעל מר בפה”, אמר עותמאן.

“הריסת ביתו של המחבל זו טעימה על קצה המזלג. רציתי שיעיפו את כל הבית עד השמים ויגרשו את משפחתו של המחבל הארור מארץ ישראל. הצעד הזה הוא חלק ממסר לכל מי שנפשו חושבת לפגוע באנשים חפים מפשע וביהודים בפרט. המחבל הארור הלך לגהינום – ונדאג שהגיהנום של משפחתו של המחבל יתחיל, ואכן הוא התחיל. בני יוסף ברוך שיהיה זכרו ברוך”, הוסיף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות