השוטרים במחסום קנו בגדים חמים, נעלים ואוכל למשפחה רעבה ובוכיה

ערבייה וילדיה שהגיעו למעבר קלנדיה כשהם ללא בגדים חמים, רעבים וחבולים עוררו את תשומת לב השוטרים - שרכשו להם בגדים חמים ונתנו להם שתייה וממתקים • האם הודתה: "ידעתי שכאן יסייעו לנו ונרגיש בטוחים"
חיים טוויל
כ"ו חשון התשע"ח / 15.11.2017 19:59

ערבייה תושבת יו”ש הגיעה היום (רביעי) עם ילדיה כשהם ללא בגדים חמים, רעבים וחבולים, אל מעבר קלנדיה וביקשו להיכנס לירושלים.

השוטרים במעבר הבחינו כי בני המשפחה אינם לובשים בגדים חמים, ונועלים נעלי בית וסנדלים – וניגשו לאם ושאלו אם תרצה לשבת לנוח ולשתות, לפני שתמשיך בדרכה.

האם נעתרה להצעת שוטרים, שהביאו אותה ואת ילדיה למשרדיהם במקום, שם נתנו להם אוכל, שתיה ובגדים חמים.

אחד השוטרים, שראה את הילדים הולכים בנעליים מרופטות, אסף סכום כסף מחבריו ליחידה ורכש להם נעליים מאחד הדוכנים הממוקמים בסמוך למעבר.

האם, שהתרגשה ממעשה השוטרים, סיפרה להם בבכי כי בעלה פוגע בה ובילדיהם. “תודה רבה לכם. ידעתי שכאן יסייעו לנו ונרגיש בטוחים”, אמרה.

במקביל לסיוע לאם ולילדים ערבו שוטרי המעבר את תחנת המשטרה במקום בו הם מתגוררים ועדכנו אותם באירוע.

רגע לפני שהילדים הלכו לדרכם, השוטרים נתנו להם דברי מתיקה ושתייה. האם הודתה לשוטרים ואמרה להם שזה אחד מהרגעים הבודדים בהם חשה בטוחה וראתה חיוך על פני ילדיה.

שוטרי יחידת המעברים המוצבים במעבר קלנדיה אמרו: “נוסף על תפקידנו לשמור על בטחון וסדר ציבורי, אנו רואים חובה גדולה לסייע ולו במעט למשפחה שזיהינו את מצוקתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפוצץ בית המחבל ומשפחתו המורחבת !
    15/11/2017 23:26
    ישראלי
  1. שום גילוי אנושיות ! אין לערבים אנושיות! הם מגדלים ילדים להיות חיות טרף !!! הם לא מפרשים נכון גילויי התחשבות, אצלם, זה חולשה !!! יש להענישם במלוא החומרה !!!