השר לשעבר אופיר פינס תוקף את אבי גבאי: “הוא חצוף, בשוק ממנו”

אופיר פינס כתב בדף הפייסבוק שלו: "ההתבטאות האחרונה שלו, שחוזרת על דברי ההסתה של נתניהו נגדנו, חצתה כול קו אדום" • "נראה שגבאי, כדי להביא בוחרים מהימין, מוכן לדרוך עלינו, להשפיל, ולהשמיץ"
אריה ריבקינד
כ"ו חשון התשע"ח / 15.11.2017 13:59

בעוד רוב הח”כים של העבודה ממלאים פיהם מים ונמנעים מלמתוח ביקורת על היו”ר אבי גבאי, בעקבות דבריו מול סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע ש”השמאל שכח מה זה להיות יהודי” – תוקף אותו היום (רביעי) בחריפות רבה השר לשעבר אופיר פינס פז, מכנה אותו “חצוף” ומבהיר כי הוא “חש מרומה”.

בפוסט שהעלה בדף הפייסבוק שלו, כתב פינס: “בכאב רב ובצער עמוק אני כותב את הדברים האלה. התאפקתי שבועות רבים אבל אי אפשר עוד להחריש. האמת אני בשוק מאבי גבאי. הוא חצוף”.

“ההתבטאות האחרונה שלו, שחוזרת על דברי ההסתה של נתניהו נגדנו, חצתה כול קו אדום”, כתב פינס והוסיף: “אנחנו יהודים ציונים, שאוהבים את המדינה, דמוקרטים, מתונים, רודפי שלום וחרדים לביטחון המדינה. אין לנו פוביה מזרים, אנחנו נגד גזענות ואלימות, מכבדים את המיעוט הערבי ולא חיים בתחושה שכל העולם נגדנו, אבל כן חיים בתחושה שהבון טון היום הוא לתקוף, להשמיץ ולהסית נגדנו”.

“נראה שגבאי, כדי להביא בוחרים מהימין, מוכן לדרוך עלינו, להשפיל, ולהשמיץ. כמי שתמך בבחירתו, אני חש מרומה”, הוסיף השר לשעבר.

כפי שדווח בחרדים 10, רק שני ח”כים מכהנים, תקפו את גבאי על דבריו.

ח”כ מיקי רוזנטל מהמחנה הציוני צייץ בטוויטר: ”אני שמאלני, אני יהודי, ואין לי בעיית זיכרון”.

ח”כ קסניה סבטלובה, כגם היא מהמחנה הציוני, השיבה לגבאי: ”לא, לא שכחנו שום דבר. יהודים אנחנו וככאלה נמשיך לקדם אג׳נדה צודקת, ליברלית, מכילה, שלא מושתתת על הדרה ושנאה לעמים אחרים או ליהודים אחרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות