אביו של המאבטח מאבו גוש: ‘רציתי שיעיפו כל הבית עד השמים’ • צפו

עיסאם עותמאן, שבנו יוסף נרצח בפיגוע הירי הרצחני בהר אדר, על הריסת בית המחבל הלילה: "המחבל הארור הלך לגהינום - ונדאג שהגיהנום של משפחת המחבל יתחיל, ואכן הוא התחיל" • "הסוכריות שחילקו ברמאללה ביום הפיגוע, יהיה להם רעל מר בפה. ההריסה זו טעימה על קצה המזלג"
חיים טוויל
כ"ו חשון התשע"ח / 15.11.2017 13:16

עיסאם עותמאן, אביו של יוסף עותמאן מאבו גוש, שנרצח בפיגוע הירי הרצחני בהר אדר לפני כחודש וחצי, הגיב היום (רביעי) על הריסת ביתו של המחבל בכפר בית סוריכ.

“הצבי ישראל על במותייך חלל איך נפלו גיבורים. בשמחה רבה קיבלתי את הבשורה על הריסת ביתו של המחבל הארור מבית סוריכ, זה צעד מבורך מזרועות הביטחון, הסוכריות שחילקו הערבים ברמאללה ביום הפיגוע, יהיה להם רעל מר בפה”, אמר עותמאן.

“הריסת ביתו של המחבל זו טעימה על קצה המזלג. רציתי שיעיפו את כל הבית עד השמים ויגרשו את משפחתו של המחבל הארור מארץ ישראל. הצעד הזה הוא חלק ממסר לכל מי שנפשו חושבת לפגוע באנשים חפים מפשע וביהודים בפרט. המחבל הארור הלך לגהינום – ונדאג שהגיהנום של משפחתו של המחבל יתחיל, ואכן הוא התחיל. בני יוסף ברוך שיהיה זכרו ברוך”, הוסיף.

בארגון חוננו, המלווה משפטית את המשפחה, בירכו על הריסת בית המחבל: “אנו מברכים את כוחות צה”ל אשר ביצעו הלילה את הריסת הקומה השלישית בה התגורר המחבל הרוצח. הפעולה המהירה של צה”ל מיד בפקיעת צו הבניים אשר הוציא בג”צ ומנע עד היום את הריסת בית המחבל ראויה לשבח.

“עם זאת לצערנו ישנם גורמים רבים, אשר עושים הכל כדי לשלול מכוחות הביטחון את יכולת ההרתעה במלחמה בטרור, קולות אלו לצערנו אף קיבלו ביטוי בדעת מיעוט בפסק הדין. אנו בחוננו נמשיך לפעול יחד עם נפגעי הטרור למימוש זכויותיהם ולהחזרת כח ההרתעה והלחימה בטרור”.

פיצוץ בית המחבל:

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יהי זיכרו ברוך
    15/11/2017 13:43
    עמי
  1. כל הכבוד לאדם אמיץ וגיבור שמדבר בצורה כזו ברורה והחלטית נגד הטרור. יישר כח אדם ומשפחה יקרה.

  2. השתתפות בצער
    09/12/2017 20:20
    ציפי ו
  3. עיסאם היקר.אתה אדם יקר. תהיה חזק למענך ולמען אוהביך. מאלת לך מרגוע ושלווה.

  4. הריסת בית המחבל הארור
    18/04/2018 17:48
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. כל הכבוד לך עיסאם עותמאן ירבו כמוך ואכן הסוכריות שחילקו בראמאללה יהיו להם לרעל בפיהם הארור ואת בית המחבל הארור מהכפר בית סוריכ יש לפוצץ עד היסוד ואת משפחתו לגרש מארץ ישראל זו היא מלחמה בטרור כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים לתשומת ליבם של השופטים בישראל