המלמדים של סאטמר מרחבי העולם ישבתו עם האדמו”ר בהרי הקטסקיל

כל המלמדים בתלמודי התורה ומנהלי מוסדות החינוך של החסידות ברחבי תבל יגיעו לניו-יורק כדי להשתתף בשבת מיוחדת שתתקיים במחנה סאטמר בקטסקיל'ס • "ישמעו הוראות ברורות מהאדמו"ר איך להמשיך במלאכת הקודש כדי לחנך את הדור הבא"
יוסף גרינבוים
כ"ו חשון התשע"ח / 15.11.2017 02:01

בעוד אלפי שלוחי חב”ד הגיעו מכל רחבי העולם לניו יורק כדי להשתתף ב’כינוס השלוחים העלומי’, מקיימת גם חסידות סאטמר התכנסות מיוחדת: כל המלמדים בתלמודי התורה ומנהלי מוסדות החינוך של החסידות ברחבי תבל ישתתפו בשבת מיוחדת שתתקיים  השבוע בהרי הקטסקיל.

ההתכנסות של המחנכים, בראשה יעמוד הרבי מסאטמר, תהיה במחנה ‘בית רחל דסאטמר’ בעיירה סאוט פאלסבורג שבמדינת ניו יורק.

“לקראת השבת יתאספו כל מלמדי התשב”ר של החסידות ברחבי העולם”, מספר אחד המארגנים לחרדים 10. “המשתתפים יהיו רק מלמדי התלמודי תורה ומנהלים, המלמדים ילדים בכל הגילים –  עד הבר מצווה. המטרה היא ‘שבת התאחדות וחיזוק’ לכל מה שמלמד תשב”ר צריך”.

בשבת ‘מלמדי התשב”ר’ ישתתפו גם רבנים ומחנכים שינאמו בפני המלמדים, ויחזקו אותם במלאכת הקודש.

לפי המארגנים, ביום חמישי ימיראו מישראל לניו יורק כל מלמדי הת”תים של סאטמר בבני ברק, ירושלים ובית שמש. גם מלונדון, מנצ’סטר ואנטוורפן ימיראו המלמדים בטיסה מאורגנת. מלמדים נוספים יגיעו ממלבורן שבאוסטרליה.

“כל המלמדים ישבתו יחד מיום שישי ועד יום ראשון, וישמעו הוראות ברורות מהאדמו”ר איך להמשיך במלאכת הקודש כדי לחנך את הדור הבא”, אומרים המארגנים

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כשזוכים. נטהרים מקליפת המרגלים, טומאתן, וזוהמתן שבכל דור ודור.
    16/11/2017 00:22
    עז...........
  1. כשזוכים.