לפיד: תעצור את הרוטווילרים שלך • ביבי: רוצים שאתפטר מיום שנכנסתי

ראש הממשלה השתתף בדיון מיוחד במליאה לאחר שהאופוזיציה אספה 40 חתימות • הרצוג: "תשאל את השותפים שלך אם הם רוצים בחירות. בוא נראה אותך" • נתניהו: "אנחנו הופכים את ישראל ועיניכם אינן רואות את זה. לא היה אף פעם דבר כזה"
אריה ריבקינד
כ"ד חשון התשע"ח / 13.11.2017 20:01

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שני) בדיון במליאת הכנסת, לאחר שהאופוזיציה הצליחה לאסוף 40 חתימות לקיום דיון בנוכחות ראש הממשלה.

בתום נאומי חברי הכנסת, עלה ראש הממשלה להשיב למתקפות של דוברי האופזיציה נגדו – והדף את הטענות לפיהן המצב המדיני של ישראל מידרדר. “אנחנו ניצבים כתף אל כתף עם מדינות במחנה המתון בעולם האסלאמי. ההתייצבות הזו היא טובה לביטחון אבל גם לשלום”.

נותניהו הוסיף: “אין שום דבר חדש: חברי האופוזיציה רוצים שאני אתפטר מהיום שבו נבחרתי. בפעם הראשונה, אחר כך בפעם השנייה, בפעם השלישית, אחר כך בפעם הרביעית – מעניין איזה תירוץ יהיה בפעם החמישית. אבל מה לעשות – בדמוקרטיה מי שקובע מי יהיה ראש ממשלה זה לא האופוזיציה ואפילו לא התקשורת. זה הציבור!”

נתניהו סיפר על הישגי ממשלתו:  “אנחנו הופכים את ישראל ועיניכם אינן רואות את זה. לא היה אף פעם דבר כזה. כל אדם הוגן רואה את הדבר הזה. איך אנחנו עושים את זה? אנחנו מייצרים את ההזדמנויות האלה.

”היום פרסמו שמדד אי השוויון ירד לרמה הנמוכה ביותר מאז 2001. רואים ירידה עקבית מ-2009. מי נבחר ב-2009? כל שנה זה יורד. בניגוד גמור לטענה שלכם. הפערים במדינת ישראל מצטמצמים כי אנחנו מייצרים צמיחה וצמיחה מייצרת מקומות עבודה”, אמר ראש הממשלה.

לאחר שסיים לנאום זכה למחיאות כפיים מצד ח”כי הליכוד.

יו”ר האופוזיציה, ח”כ יצחק הרצוג, פנה קודם לכן  בנאומו לנתניהו: “תשאל את השותפים שלך אם הם רוצים בחירות. בוא נראה אותך. לדעת רבים בבניין הזה אתה לא תנצח. לציבור נמאס”.

קודם לכן, במהלך הדיון, תקף בחריפות יו”ר יש עתיד, יאיר לפיד, את ראש הממשלה: תעצור את זה. תקרא לרוטווילרים שלך, ביטן ואמסלם, ותגיד להם שאתה עוצר את כל החוקים הפרסונליים והמתקפות על המשטרה”.

ח”כ לפיד הוסיף: “צריך מישהו שעוסק בפיוס. חברי כנסת מהליכוד קוראים לאנשי השב”כ ‘הזויים’ וראש הממשלה שותק. התקפה על בית המשפט העליון וראש הממשלה שותק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יאיר איש הגון. אינו חרדי. לא נצביע לו.
    13/11/2017 23:16
    כצאן.
  1. טטטטטטט7