נאצי, פיהרר: בן גביר תובע 200,000 ש”ח מ’פז’ על קריאות נאצה מעובד

עו"ד איתמר בן גביר הותקף מילולית בחנות נוחות הממוקמת בתחנת דלק 'פז' בתל אביב • כעת הוא תובע את החברה, הזכיין, והעובד שהתקיף • בן גביר: "חברת פז צריכה לקחת אחריות על מעשי עובדיה"
חיים טוויל
כ"ד חשון התשע"ח / 13.11.2017 15:26

עו”ד איתמר בן גביר הגיש היום (שני) תביעה על סך 200,000 שקלים נגד חברת פז, זכיין תחנת דלק פז, ועובד החברה – בגין הפרת חוק איסור לשון הרע והפרת חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים.

תחילתו של הסיפור לפני כשלושה חודשים, אז נכנס בן גביר בשעות הערב לתחנת דלק פז ‘יריד הקטנה’ בתל אביב.

לאחר שתדלק את רכבו, פנה לחנות הנוחות לקנות פחית שתיה ולתדהמתו החל העובד בחנות לצעוק לעברו: “נאצי”, “פיהרר” – ואף הצדיע, לטענתו, במועל יד.

בן גביר שלף מיד מצלמה, אולם העובד לא רק שלא נרתע אלא אף חזר על דבריו. בן גביר שאל את העובד האם הוא לא מתבייש לקרוא לו ניאו נאצי – והעובד ענה כי איננו מתבייש, ואף ענה לבן גביר כי הוא “מברך את הפיהרר”.

בנוסף, מיד לאחר מכן פנה העובד לבחורה דוברת אנגלית ותרגם את דבריו לאנגלית – ואמר לה: “The Fuhrer is here”.

משפנה בן גביר לעזוב את המקום בבושת פנים, פנה אליו שוב העובד והצדיע לו במועל יד.

בן גביר פנה לחברת פז, שמסרה בתגובה כי האחריות לאירוע מוטלת על הזכיין ולא עליה, והוסיפה כי נערך בירור, בעקבותיו העובד פוטר.

כאמור, היום הגיש עו”ד איתמר בן גביר תביעה על סך 200,000 שקלים נגד חברת פז, זכיין תחנת דלק פז ועובד החברה בגין לשון הרע והפליה.

עו”ד איתמר בן גביר: “חברת פז צריכה לקחת אחריות על מעשי עובדיה. מעשי העובד זו זילות השואה ולא יתכן שנותן שירות יכניס את דעותיו הפוליטיות למקום העבודה. אשר לטענת החברה כי העובד פוטר – מדובר באחיזת עיניים, העובד אמר לי במקום כי ‘מחר אני עוזב את העבודה’ ולכן ברור שהוא לא פוטר”.

“אם היו עושים דבר כזה לזהבה גלאון המדינה הייתה מזדעזעת והחברה הייתה ממהרת להתנצל ולשלם פיצויים”, הוסיף בן גביר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בתביעה דומה נגד דנקנר הוא קיבל שקל
    08/04/2018 12:30
    דני
  1. הפעם התביעה היא גם בגין הפרת חוק אחר אז יקבל סכום מוגבר.