הפרקליט של שרה: “נגיש תביעה נגדית נגד שירה רבן. היא שקרנית”

יוסי כהן, פרקליטה של אשת ראש הממשלה, הגיב בריאיון לחדשות 2, על הדברים של האשמות של שירה רבן: "לא מדברת מדם ליבה, היא שקרנית חסרת לב ומצפון. אנחנו עובדים עם הראיות, אני כבר בדקתי את הטיעונים שלה על פי מסמכים, והיא משקרת בלי מצפון"
יוני גרין
כ"ג חשון התשע"ח / 12.11.2017 20:13

עורך הדין יוסי כהן, פרקליטה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, הגיב הערב (ראשון) על ההאשמות הקשות של שירה רבן, החרדית בת ה-24 שעבדה במעון ראש הממשלה והגישה תביעה נגד שרה נתניהו.

הפרקליט הגיע לאולפן ‘שש עם עודד בן עמי’ והגיב על ההאשמות שהטיחה התובעת בראיון שהעניקה לחדשות 2: “היא שקרנית חסרת לב ומצפון. היא לא מדברת מדם ליבה, היא מדברת מכספו של מישהו אחר”.

כהן אף איים כי יגיש תביעה נגדית נגד רבן.

“אני מזועזע שערב קבלת החלטה של נשיא בית הדין האזורי לעבודה, מביאים את התובעת (-לריאיון), לפני שהגשנו כתב הגנה”, אמר עורך הדין. “ובמיוחד לאחר שהשופט הביע את דעתו על כך שזה לא כתב תביעה, ושכתב התביעה אינו מופנה לבית דין, הוא קומיוניקט לתקשורת, כפי שאמרתי”.

עורך הדין טען כי רבן “לא מדברת מדם ליבה, היא שקרנית חסרת לב ומצפון. אנחנו עובדים עם הראיות, אני כבר בדקתי את הטיעונים שלה על פי מסמכים, והיא משקרת בלי מצפון”.

עו”ד כהן המשיך והאשים שהמתלוננת פועלת מטעם של גורמים המעוניינים ברעתו של ראש הממשלה. “היא מדברת מכספו של מישהו אחר. זו ההנחה המקצועית שלי מכיוון שכל האינדיקציות מראות שהיא פעלה מלכתחילה כדי שתוכל להוציא את התביעה”.

פרקליטה של אשת ראש הממשלה התייחס גם לטענות נקודתיות שהעלו עורכי הדין של התובעת בכתב התביעה. “בכתב התביעה טענה שהיא נסה על נפשה, ‘נסתי כל עוד נפשי בי, אבל החלפתי את בגדי העבודה'”, הציג עורך הדין כהן. “עכשיו תגיד, מי שנס על נפשו מחליף בגדים? אדם שחש אימה כפי שהיא מתארת וחשש לחייו מחליף בגדים? גם זה שקר, כי היא ירדה למטה, ישבה ודיברה עם העובדים. משהו לא בסדר איתה!”

עורך הדין טען כי יגישו תביעה נגדית נגד העובדת שירה רבן.

“אין פה התחמקות. גם נגיש תביעה נגדית נגד התובעת, נגיש הפעם תביעה קשה, כי יש לנו כל כך הרבה ראיות. וגם לא נוותר עד שהתביעה הבזויה הזו לא תבוא ותודה שהיא בדתה דברים”.

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שירה רבן ״הישרה״!!
    12/11/2017 23:08
    אלמוני
  1. צריך לדעת לשקר,כי לשקר אין רגליים !!

  2. פחדנים
    12/11/2017 23:12
    אלמוני
  3. שמתם לב שהעו״ד שמייצגים את שירה רבן לא מדברים על זה מספר ימים?הכניסו עצמם לבוץ….

  4. סתירה
    13/11/2017 09:07
    תמימה
  5. שירה רבן:בהתחלה טענת שאין לך טלוזיה ושלא שמעת על הסיפור עם מני נפתלי ושראש הממשלה זה דבר מאוד חשוב מאוד שדואג למדינה שלנו , אז מדוע אם כך את מלבינה את פניו בפני כל עם ישראל?? מה חשבת שעבודה זה לא לעשות כלום בלי שבעלת הבית תסביר לך מה צריך לעשות? הא?הא?

  6. נו באמת
    24/11/2017 00:22
    סיגי
  7. נשים שמנות מתעייפות מהר וקשה להן לעבוד פיזית.האם שרה נתניהו אשמה בכך?הא?הא?