הג’יהאד האסלאמי: ישראל מפחדת • נתניהו: “היד שלנו תהיה קשה”

בארגון הגיבו לסרטון בשפה הערבית של האלוף יואב (פולי) מרדכי, שהזהיר מפני תגובה על השמדת מנהרת הטרור לפני כשבועיים: "איומי האויב לפגוע במנהיגי הארגון הם הכרזת מלחמה" • נתניהו: "רואים בחמאס אחראי לכל התקפה שיוצאת מרצועת עזה נגדנו"
אריה ריבקינד
כ"ג חשון התשע"ח / 12.11.2017 11:21

ארגון הטרור הג’יהאד האסלאמי הגיב הבוקר (ראשון) לסרטון שפרסם אמש מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יואב (פולי) מרדכי, וכנו אותו “הכרזת מלחמה”.

בהודעה רשמית שפרסם הג’יהאד האסלאמי, נכתב כי האיומים לא יפחידו את הארגון, וכי זכותו להגיב על הרג של אנשיו. “האיומים שמשדרת ישראל מביעים את מצב הפחד והדאגה מתגובת ההתנגדות הפלסטינית”. לפי ארגון הטרור, “איומי האויב לפגוע במנהיגי הארגון הם הכרזת מלחמה, ואנחנו נהדוף זאת”, נכתב בהודעה. “לא נתרשל בהגנה על עמנו”.

את האלוף מרדכי, שהקריא את הודעת צה”ל, כינו בארגון: “מתנחל רוצח ופושע שידיו מגואלות בדם”.

ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הממשלה לאיומי ארגוני הטרור בעזה: “יש מי שמשתעשע בניסיונות תקיפה על ישראל. היד שלנו תהיה קשה עם כל מי שינסה לתקוף אותנו, בכל גזרה שהיא. אני מתכוון לכל גורם וכל אחד”, הכריז נתניהו.

ראש הממשלה הוסיף: “אנו רואים בחמאס אחראי לכל התקפה שיוצאת מרצועת עזה נגדנו”.

בסרטון שפרסם אמש אלוף יואב (פולי) מרדכי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, בשפה הערבית, הוא אמר: “אנחנו ערים למזימה שהג’יהאד האסלאמי הפלסטיני רוקם נגד ישראל. הוא משחק באש על גבם של תושבי רצועת עזה, ועל חשבון הפיוס הפנים פלסטיני והאזור כולו.

“כדאי שיהיה ברור”, הוסיף מרדכי, ”לכל תגובה של הג’יהאד האסלאמי באשר היא, ישראל תגיב בעוצמה ונחישות, לא רק כלפי הג’יהאד אלא גם כלפי חמאס”.

מתאם הפעולות בשטחים העביר מסר ברור גם לראשי הג’יהאד האיסלאמי היושבים בדמשק: “אנחנו מייעצים להנהגת הג’יהאד האיסלאמי בדמשק לנקוט זהירות ולשלוט בעניינים.

“מפקד הג’יהאד האיסלאמי הפלסטיני בדמשק ומנהיגי הארגון – רמאדן שלח וזיאד נח’אלה – קחו מהר את העניינים לידיים כי אתם אלה שתישאו באחריות”, הדגיש.

בתחילת השבוע שעבר הודיע צה”ל כי ישראל מחזיקה בחמש גופות של מחבלים מארגון הג’יהאד האסלאמי, שנעדרו מאז פיצוץ המנהרה, בו נהרגו 14 מחבלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות