וינרוט: הצילומים נערכו במגמתיות • משפחת נתניהו: עשו בו שימוש ציני

עו"ד יעקב וינרוט העניק ראיון גלוי לב, חסר תקדים, לאילנה דיין מ'עובדה' • אלא שוינרוט לא אהב את התוצאה: "דוחה בשאט נפש כל ניסיון לצייר באור שלילי את ראש הממשלה או רעייתו" • וגם משפחת נתניהו הגיבה: "עשתה שימוש ציני בעו"ד בזמן שהוא חולה מאוד"
אריה ריבקינד
כ"א חשון התשע"ח / 10.11.2017 01:58

פרקליט הצמרת יעקב וינרוט, עורך דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ואיש סודו, סיפר בראיון ששודר הערב (חמישי) בתכנית ‘עובדה’ בערוץ 12, על הקריירה שלו, לבטיו, וחשף את השקפת עולמו אודות נתניהו, וגולל בגילוי לב נדיר מה קורה בתוך החדרים הסגורים של משפחת נתניהו ברגעי משבר.

אלא שכמו תמיד, לפי וינרוט ומשפחת נתניהו, התענית נערכה במגמתיות על מנת לצייר את ראש הממשלה ורעייתו באור שלילי.

מטעמו של עו״ד יעקב ויינרוט נמסר בתגובה לתוכנית ‘עובדה’:

״עורך הדין יעקב ויינרוט מצר על כך שעשרות שעות של שיחותיו עם אילנה דיין, במשך ימים ארוכים של צילומים, נחתכו ונערכו באופן מגמתי על מנת לנסות לפגוע בראש הממשלה בנימין נתניהו וברעייתו להם הוא רוחש הערכה עצומה וחיבה עמוקה”.

“מיותר לציין כי דברים חיוביים רבים שנאמרו על ידו – לא שודרו. מר ויינרוט דוחה בשאט נפש כל ניסיון לצייר באור שלילי את ראש הממשלה או רעייתו”.

משפחת נתניהו הגיבה הערב לתכנית ‘עובדה’:

“מצער שאילנה דיין עשתה שימוש ציני בעו”ד וינרוט בזמן שהוא חולה מאוד, הוליכה אותו שולל וערכה את התכנית באופן מגמתי רק כדי לפגוע בראש הממשלה נתניהו ורעיתו. זה דבר שלא יעשה בין אנשים הגונים, והוא מנוגד לכל כללי האתיקה העיתונאית והאנושית”.

בתכנית סיפר וינרוט  לאילנה דיין על נתניהו: “הוא לפעמים קורא לי באמת, על תקן של חצי פסיכיאטר, התפקיד שלי הוא להרגיע. ממש ככה”. וינרוט סיפר איך הוא פועל כדי “לקלף את החרדה. להשאיר את הבעיה בעירומה. ואני די יודע לעשות את זה. זה מצליח לי.. הוא יוצא ממני רגוע… אבל חמישה ימים אחר כך זה צץ החוצה”.

“נתניהו איש ישר”, קבע וינרוט, “כשתבקשי ממנו רזומה של ההצלחות מול הכישלונות שלו, את תעמדי עם פה פעור. עם זאת הוא מעריץ ממון כהשקפת עולם”.

וינרוט נשאל גם על חיבתו הנודעת של נתניהו לסיגרים והשיב: “אם תשאלי אותו כמה עולה מסטיק או לחם – טווח הפספוס שלו יהיה נורא ואיום. הוא לא חי את עולם המחירים. קנה סיגרים בהון תופעות של כסף במשך שנים ולכן כעסו עליו בבית – בגלל העישון וגם בגלל המחירים”.

וינרוט מייצג גם את שרה נתניהו ומאמין כי ניתן היה למנוע לגמרי את העמדתה לדין בפרשת המעונות.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ראיון עם עו"ד וינרט בעובדה אמש-להתייחס בע"מ, כי
    10/11/2017 11:02
    DBD984
  1. אילנה דיין שדרה בזמנו כי מוחמד הדורה נהרג ע”י צה”ל, וכשפניתי אז לערוץ 2 רשת, קשת טלעד, שבאחד מהם שודר התחקיר, כדי שיורידו את הקטע, לא רצו להוריד את הקטע על הריגת מוחמד הדורה-כנראה משיקולי רייטינג?!
    היום מוחמד הדורה הוא אקדמאי בעל תואר ראשון או אפילו שני!
    ועוד כמה דברים, למשל רייצל קורי שהלכה להפגין נגד צה”ל, נפלה לבור ואילנה האשימה בזה את צה”ל ועוד ענין במ,ע,צ שלא זכור לי בדיוק למה בכל זאת אילנה שדרה כי הרי זו לא האמת !!!
    כך שעובדה כבר לא מעניינת יותר כי היא לא משדרת את האמת, והייתי אומרת ההפך הוא הנכון, כי מבחינת אילנה המטרה מקדשת את האמצעים ולא האמת, גם כשהיא נודעת לפני שידור הכתבה !!!

  2. אוהוו אילנה
    10/11/2017 11:11
    דרום
  3. שנאת השמאל לא תיגמר והשופר לא יפסיק את שנאתו. הגיע הזמן להשיב להם באופן תרבותי ולא לרדת לרמתם הנמוכה. אני לא קורא ואף פותח את העיתונים שלהם.

  4. הפיתרון היחיד לשמאל המרושע. זה להצביע בבחירות רק לביבי - ליכוד
    10/11/2017 13:22
    איש יהודי
  5. הם רוצים שביב לא ייבחר.
    אז אנחנו בדווקא נצביע לו

  6. שוב תפרה חליפה למידותיה
    12/11/2017 18:26
    מרי
  7. גם עורך דיך חכם וכל כך מנוסה הצלחת להפיל ברישתך? כל מי שמתראיין אצלה צריך להתנות את שידור הכתבה בצפיה מוקדמת ואישור .היא תופרת חליפות בהתאם לדעותיה