התיק קרס: שנה אחרי שהוגש בוטל כתב האישום כנגד הרב דוד הריסון

כשנה לאחר שהואשם בביצוע מעשים חמורים במיוחד בתלמידה בת 14, כשהיה רב אולפנה בירושלים - הודיעה הפרקליטות לבית המשפט: "חלה התפתחות בראיות והן אינן מבססות סיכוי להרשעה"
חיים טוויל
כ' חשון התשע"ח / 09.11.2017 21:14

אחרי שלקחו לו שנה מהחיים: פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה הערב (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כי היא חוזרת בה מכתב האישום שהגישה בחודש דצמבר האחרון נגד הרב דוד הריסון, לשעבר רב באולפנת ‘בית שולמית’ בירושלים, בגין מעשה חמור במיוחד באחת מתלמידותיו כשהייתה בת 14.

בנימוק להחלטה, ציינה הפרקליטות כי מאז הגשת האישום חלה “התפתחות ראייתית בגרסת המתלוננת, שחייבה בחינה מחודשת של כלל הראיות בתיק”.

האישום נגד הריסון התייחס לאירועים שהתרחשו שש שנים לפני הגשת התלונה נגדו במשטרה.

בפרקליטות מסרו: “לאחר בחינת חומר הראיות באופן מקיף ויסודי, כולל שיחות ומפגש עם המתלוננת, הגיעה הפרקליטות לכלל מסקנה כי כלל הראיות בתיק אינן מבססות סיכוי סביר להרשעת הנאשם ברמה הנדרשת בהליך הפלילי”.

עוד נאמר בהודעת הפרקליטות: “חובתה של התביעה הינה לנסות להגיע לחקר האמת, ולבדוק בכל עת ובכל שלב בהליך הפלילי את מצב הראיות ואת עוצמתן, וכך נהגה פרקליטות מחוז ירושלים גם במקרה הזה.

“משהגיעה התביעה לכלל מסקנה כי לא ניתן להוכיח את ביצוע העבירות ברף הנדרש בהליך הפלילי, פנתה התביעה מיוזמתה לבית המשפט והודיעה על חזרה מהאישום שיוחס לו”.

כתב האישום שהוגש ייחס להריסון עבירות רבות של מעשים חמורים, תקיפה ואיומים נגד תלמידה כיתה ט’.

בכתב האישום נטען גם כי הריסון איים לפגוע בה אם תתלונן נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    mee too#
    12/11/2017 12:46
    ע
  1. שנה ממצו לו את הדם בגלל תלונת שווא . עד מתי הטרור הפמיניסטי יימשך?