ח”כ יעקב מרגי על פרשת הקלטת: “יש לי הרבה מה לומר, דמי נשפך”

כמעט שבוע לאחר ששמו הוזכר בשיחה שקיים השר אריה דרעי עם הרב יעקב כהן, בנו של נשיא 'המועצת', והואשם בחתירה תחת יו"ר ש"ס, יעקב מרגי מסביר את שתיקתו: "מאחר שאני מאלה שעושים באמת מה שהרב מורה, אז אני מציית להוראותיו ולא מגיב. למרות שיש לי הרבה מה לומר"
חיים בוזגלו
כ' חשון התשע"ח / 09.11.2017 17:05

כמעט שבוע אחרי פרסומה של קלטת השיחה המסעירה שקיים יו”ר ש”ס השר אריה דרעי עם הרב יעקב כהן, בנו של נשיא ‘המועצת’, בה הוא נשמע תוקף בחריפות יוצאת דופן הראשל”צ ורבה של ירושלים הגרש”מ עמאר – מתייחס ח”כ יעקב מרגי, ששמו הוזכר בקלטת, לפרשה.

בהקלטה, שפורסמה על ידי עמית סגל ב’מהדורה המרכזית’ של חדשות 2, נשמע השר דרעי מאשים את חבר מפלגתו בחתירה תחתיו: “יהודה אבידן אומר אתמול בלילה שניסים (אלקסלסי, הנחשב כמקורב לגרש”מ עמאר – ח.ב) ומרגי (-ח”כ יעקב מרגי) התחננו בפניו: אנחנו נביא לך את יעקב כהן הביתה ותשמע ממנו באופן הברור ביותר, בוא תהיה איתנו בחזית תעמוד איתנו ביחד. זה סגור זה סופי. אריה דרעי חתם עסקת טיעון עם הפרקליטות ועוד חודש הוא עוזב משהו כזה – ומרגי הוא יהיה השר במקומו, כיוון שמרגי הוא איש אמונו של עמאר והחכם שלום ויעקב כהן איתנו בעניין”.

מאז פרסומה של הקלטת לא נשמעה כל תגובה מכיוונו של חבר הכנסת יעקב מרגי, הנחשב גם למקורבו של רבה של ירושלים, על כבוד רבו, וגם על כך שהואשם, כאמור, בחתירה נגד השר דרעי.

מקורבי הראשל”צ הגרש”מ עמאר הסבירו, כי הם נמנעים מתגובה שכן הראשל”צ הורה להם לשמור על שתיקה.

עם זאת, היום (חמישי) אחר הצהרים – במענה לגולש ברשת הטוויטר בשם שמואל דוידיאן, כתב ח”כ יעקב מרגי את תגובתו הראשונה לפרשה.

“מאחר שאני מאלה שעושים באמת מה שהרב מורה, אז אני מציית להוראותיו ולא מגיב”, צייץ מרגי, והוסיף ואמר כי שתיקתו נמשכת “למרות שיש לי הרבה מה לומר כי דמי נשפך ואני תולה ארץ על בלימה”.

כפי שדווח בחרדים 10, הרב יעקב כהן, הגיש אתמול תלונה במשטרת ירושלים, בגין חשד ל’האזנת סתר’ ו’גניבת שיחה’. זאת  לאחר ששיחת טלפון פרטית שקיים עם יו”ר ש”ס אריה דרעי צוטטה ונגנבה, לדבריו.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מרגי צדיק בסדום
    09/11/2017 17:33
    מיכאל
  1. כשיפתח את הפה תבינו

  2. דרעי. בושה
    09/11/2017 20:19
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. האנשים. מתחלים. לענות לדרעי. מחכה. לרבנים. שיענו. לא.

  4. ח"כ מרגי איש ישר וטהור מלא בעשיה לציבור
    10/11/2017 09:56
    יוחאי
  5. דרעי נכנס לשלוליות לא יתפלא שהוא מתלכלך….
    ח”כ מרגי אתה הולך בדרך המלך ה’ איתך ויוביל אותך לעוד הצלחות ולמקום בו אתה ראוי להמשיך להנהיג בעם ישראל הרוצה בך