“חצוף. אין לך טיפת בושה”: עוד 3 נשים מטיחות האשמות בגבי גזית

אחרי שהפרשנית המדינית של חדשות 2 הטיחה האשמות בשדרן הרדיו גבי גזית - מצטרפות אליה היום שלוש נשים נוספות עם טענות דומות • מנכ"ל רדיו FM 103: "אני עורך כעת בדיקה מעמיקה ומקיפה בעקבות הדברים שהושמעו"
אבי כץ
כ' חשון התשע"ח / 09.11.2017 13:45

תלונות נוספות נגד שדרן הרדיו גבי גזית: שלוש נשים נוספות האשימו הבוקר (חמישי) את השדרן בהתנהגות בלתי הולמת, כפי שסיפרה עיתונאית  חדשות 2 דנה ויס.

שמרית סקורניק פלג, העובדת בתחום הפרסום, כתבה הבוקר פוסט בפייסבוק בו תיארה כיצד גזית ביצע מעשה בלתי הולם כשהיתה בת 26, במסדרונות הרדיו האזורי.

“גבי גזית החצוף, אין לך טיפת בושה. שקרן עלוב”, כתבה. “אם רק היית מעז לעשות לי דבר כזה היום… זה היה הסוף שלך”.

אישה נוספת, שבחרה להישאר בעילום שם, סיפרה בתכנית ‘דקלסגל’ בגל”צ  על מקרה שהתרחש בביתו של העיתונאי גבי גזית.

גם דנה ויס שוחחה בתכנית, לראשונה מאז פרסמה האשמות  בעמוד הטוויטר שלה נגד גזית, והבהירה כי הדברים אכן קרו בכל פעם שנפגשו. ויס הוסיפה: “הדברים לא מגיעים כנקמה אלא כהזדמנות לתיקון חברתי” וציינה כי בחרה לספר על המקרה בעקבות העובדה שגזית המשיך עם ההתנהגות שבה פעל בעבר.

אישה נוספת, רחל פיש בן ישראל, מפיקה לשעבר בתחנת רדיו ללא הפסקה סיפרה גם היא על התנהגות בלתי הולמת של גזית.

מנכ”ל 103FM, אור צלקובניק, הגיב לראשונה לפרשת גזית ואמר: “אני עורך כעת בדיקה מעמיקה ומקיפה בעקבות הדברים שהושמעו, ובכלל זה מתכוון לשמוע גם את דבריו של השדרן גבי גזית”. המנכ”ל גינה כל התנהגות בלתי הולמת ואמר כי הוא רואה במאבק בתופעה חשיבות עליונה.

גזית עצמו הגיב אתמול לדברים שכתבה ויס ואמר כי הם “לא היו ולא נבראו”. בתכנית הבוקר שלו ב-FM 103 הוסיף גזית: “בעקבות אינספור פניות של מאזיני התכנית האדוקים, בעיקר מאזינות קבועות שבהמוניהן שלחו אליי במהלך הלילה הודעות תמיכה חמות והודעות גינוי על מה שהן קראו ‘השיימינג’ של הימים האחרונים, אני מרגיש שאני חייב לכן, חברותיי הטובות ולכם, חבריי, ואני מבקש לומר: כל הדברים שנאמרו ונכתבו על ידי דנה ויס לא היו ולא נבראו”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות