הרב יעקב כהן הגיש תלונה: האזנת סתר וגניבת שיחה פרטית והפצתה

הקלטת השיחה יו"ר ש"ס עם בנו של נשיא 'המועצת', בה יצא בחריפות נגד הגר"ש עמאר, ונגד מתנגדיו - מגיעה אל המשטרה • הרב יעקב כהן הגיש תלונה בגין חשד ל'האזנת סתר' ו'גניבת שיחה' • לאחר פרסום הקלטת נמסר מביתו: "הרב מעולם לא הקליט שיחות טלפון ולא יודע איך לעשות זאת"
יוסף גרינבוים
י"ט חשון התשע"ח / 08.11.2017 15:36

הרב יעקב כהן, בנו של נשיא מועצת החכמים חכם שלום כהן, הגיש הבוקר (רביעי) תלונה במשטרת ירושלים, בגין חשד ל״האזנת סתר״ ו״גניבת שיחה״. זאת  לאחר ששיחת טלפון פרטית שקיים עם יו”ר ש”ס אריה דרעי צוטטה ונגנבה.

לדברי אנשי ביתו, “המשטרה חוקרת”.

בתגובה צייץ יאיר שרקי, כתב חדשות 2: “מה הענישה על תלונת שווא?”

אמש צייץ הפרשן הפוליטי עמית סגל על מכתב התראה ששיגר עו”ד יוסף וייצמן, בו נאמר כי מדובר בהקלטה שבוצעה בהאזנת סתר ודרש למחוק לאלתר את תוכנה: “מצחיק”.

כפי שדווח בחרדים 10, ביום שני בערב (שני) שידר סגל ב’מהדורה המרכזית’ של חדשות 2, קלטות שהוקלט יו”ר ש”ס ללא ידיעתו, בהן הוא נשמע יוצא במתקפה יוצאת דופן בחריפותה כנגד רבה הראשי של ירושלים, הראשל”צ הגר”ש עמאר, ונגד מתנגדיו במפלגה.

בתגובה לפרסום הקלטות נמסר באותו ערב מביתו של הרב יעקב כהן:

תלונה, הרב יעקב כהן

“הרב מעולם לא הקליט שיחות טלפון ואף לא יודע איך לעשות זאת. נבדקת אפשרות כי טלפון חלופי ששימש את הרב לפני זמן מה הקליט שיחות באופן אוטומטי, ושמא כשהוחזר למעבדה הוצאו ממנו חומרים באופן פלילי והופצו על ידי גורמים עויינים ומרושעים אשר מנסים במזיד לפגוע בתנועה הקדושה, וגורמים לביזוי תלמידי חכמים ושלוחא דרבנן”.

מבית הרב כהן נמסר עוד: “אנו נגיש תלונה למשטרה בדרישה לחקור את מקור ההקלטה ומדליפה ולמצות עימם את הדין עד תום”.

מלשכתו של אריה דרעי נמסר בתגובה לאחר שידור הקלטת: “הדלפת שיחה פרטית בין יו”ר מפלגה ושר בממשלה לבין רב נועדה אך ורק לפגוע בתנועת ש”ס וברבנים חשובים, וחבל שנעשתה. השר דרעי מכבד את רבני ישראל, פועל כל השנים על פי הוראותיהם וימשיך לפעול כך גם בעתיד”.

מכתב, קלטת, הרב יעקב כהן

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דרעי מנסה להסיטנאת הדיון להאזנות סתר
    08/11/2017 16:50
    חי
  1. והוא חושב שכולם מטומטמים ורק הוא חכם. בינתיים כולם בורחים בהמוניהם מהספינה הטובעת של שס . הציבור לא טיפש. ןמי שנשאר שם עושה זאת מאימה ולא מאהבה

    • יפיש חייכון.   08/11/2017 20:26

      צמיץת

  2. בושה לש"ס ולמועצת
    08/11/2017 22:16
    שלום
  3. אני בוכה…
    אילו הרב יעקב כהן והמועצת היו מסלקים את דרעי במידי ובנוסף מוחים על כך שהודלפה ההקלטה, היה מצויין. המסר היה: ביזוי ת”ח אין אנו מאפשרים אבל חבל שהוציאו את זה החוצה, גם בלי זה היינו מסלקים אותו.
    אבל אם משאירים אותו, ומגישים תלונה נגד המדליף בטענה שזה “גורמים עויינים ומרושעים אשר מנסים במזיד לפגוע בתנועה הקדושה, וגורמים לביזוי תלמידי חכמים ושלוחא דרבנן”, זאת אומרת שהמדליף מרושע ודרעי שלוחא דרבנן, ותוכן ההקלטה אינו מזיז להם בכלל, זאת אומרת שכבוד התורה אינו חשוב לרב יעקב ולחברי המועצת.
    אני בוכה
    עתה ידעתי כי אין יראת אלוקים במקום זה

  4. ניסים אלקסלסי הבעייתי הגדול ביותר
    12/11/2017 12:26
    אריה
  5. ניסים אלקסלסי המסכסך