ה’באבא ברוך’ מזהיר: “כל המשטינים של רבי אריה יבואו על עונשם” I צפו

על רקח סערת הקלטת ערך דרעי ביקור מיוחד בנתיבות • הגאון רבי יוסף חיים אברג'ל: "אבא לפני פטירתו אמר לי: 'איפה רבי אריה? אני רוצה ללחוץ את ידו של רבי אריה, אני רוצה לברך אותו'
אריה ריבקינד
י"ח חשון התשע"ח / 07.11.2017 17:31

 על רקע פרסום הקלטת שמסעירה את ש”ס, שיגר היום (שלישי) הבאבא ברוך, במעמד חברי סיעת ש”ס בכנסת וראש העיר נתיבות יחיאל זוהר – בציונו של אביו הבאבא סאלי זצ”ל אזהרה ליריביו של אריה דרעי.

“אני רוצה שתדעו שרבי אריה עושה רבות למען רבני ישראל ואני יודע שיש הרבה שונאים ומקטרגים, אבל לא יעזור להם כלום, כי רבי אריה הוא כולו לבן, כולו טהור”, אמר הבאבא ברוך. “לכן כל המפריעים והמקטרגים יבואו על עונשם. אני בטוח בזה. כולם יהיו כאין וכאפס”.

דברי הבאבא ברוך נאמרו במהלך סיור שקיים היום יו״ר ש״ס בעיר נתיבות, במוסדות החינוך של רשת ׳בני יוסף׳ ובעירייה. אל דרעי התלוו סגנו משולם נהרי, מנכ״ל רשת ׳בני יוסף׳ חיים ביטון, מנכ״ל אל המעיין משה אילוז, וחבר מועצת עיריית אשדוד אבי אמסלם שהכין את הביקור.

את פני השר ופמלייתו קיבלו ראש העיר נתיבות יחיאל זוהר וסגנו יעקב מעלימי.

את הביקור פתח דרעי במוסדותיו של הגה״צ רבי יורם אברג׳ל זצ״ל, בנשיאות בניו – הגאון רבי יוסף חיים אברג׳ל והגאון רבי ישראל אברג׳ל. בישיבה מיוחדת לכבוד השר, בהשתתפות הרבנים וראש העיר – אמר הגרי”ח אברג׳ל: “הרגשתי בלב היום שזה יום חג. אני נרגש לקדם בברכה את בואו של השר הרב דרעי.  אני זוכר מה שאבא אמר לי על אריה עוד לפני 25 שנה – ׳והאלוקים יבקש את הנרדף’. רודפים את הרב אריה אבל ה׳ מסייע לו”.

הרב אברג׳ל סיפר: “אני רוצה לגלות לכם סוד, ביום שאבא ‘עלה והתעלה’, כולם ראו שם את השכינה ממש. באותו יום ירד גשם, אמרתי לאבא ‘יורד גשם’, הוא אמר לי ‘השמיים בוכים’ ואז אבא אמר לי, איפה רבי אריה? אני רוצה ללחוץ את ידו של רבי אריה, אני רוצה לברך אותו’. אין ספק שבוודאי ברכתו של אבא מלווה את רבי אריה”.

 דרעי העלה  על נס את דמותו של הגר״י אברג׳ל זצ״ל: “אני זוכר במשמרת הקודמת שלי, לפני 30 שנה, שרבי יורם זצ״ל היה מגיע במסירות כל יום ראשון למשרד, בהתחלה זה היה עם הגר״י מאיר זצ״ל, למסור שיעורים ברמה גבוהה מאד והיתה ריתחא דאורייתא. היו מגיעים ממשרדים אחרים כדי לשמוע אותם. ואז כשהטילו עליו גדולי ישראל את העול להנהיג את הציבור, מי חלם ופילל שנשמע כאלו מספרים של תלמידים והכל במסירות נפש אדירה. אני כל כך שמח שהמפעלים הללו ממשיכים ומתרחבים על ידי בניו, כי זה מה שעדה בכל חייו, הפיץ תורה בכל הארץ.

״אבא היה חסיד גדול של השלום, תמיד עשה הכל מתוך אחדות ומאור פנים. מעולם לא ראיתי אותו כועס. ה׳ יעזור שתמשיכו את מורשתו ביתר שאת”.

בהמשך סייר דרעי במוסדות החינוך ״נווה חייה״ לבנות בראשות הרב חיים בוקובזה, שם התרגש מהמחווה של חנוכת חדר לימוד לע״נ הוריו של השר. לאחר מכן סייר במוסדות “נציבי אור” של הרב יעקב הרוש. את הסיור חתמו דרעי ופמלייתו בביקור במוסדותיו של רבי ברוך אבוחצירא, בניהולו של גואל ועקנין.

את ביקורו בנתיבות חתם יו”ר ש”ס בתפילה מיוחדת על ציונו של הבאבא סאלי. בתפילה השתתפו סגן שר האוצר ח״כ יצחק כהן, סגן שר הפנים משולם נהרי, ח״כ יואב בן צור וח״כ מיכאל מלכיאלי.

צילום: יעקב כהן

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איני נמנה על מעריציו של הבאבא ברוך אבל קבל את האמת ממי שאומרה
    08/11/2017 17:35
    אמיתי
  1. השופט יעקב צמח התפגר זמן קצר לאחר פסק הדין בגיל צעיר יחסית וכן אורנן יקותיאלי ושמואל מאיר אלו שדאגו חזק לחקירה כל מי שפוגע ברב אריה דרעי משחק באש נקודה

  2. מורינו ורבינו אמר רק דרעי אז רק דרעי באש ובמים
    08/11/2017 19:24
    ירון
  3. מורינו ורבינו אמר רק דרעי אז רק דרעי באש ובמים

  4. בבא ברוך מי זה?
    13/11/2017 00:48
    ספרדי טהור
  5. לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב
    בדקו מי הוא הבבא ברוך, מה הוא היה בצעירותו, אפה הסתובב , היכן ישב…בתכל’ס , עבריין לשעבר.
    העברין לשעבר ובהווה ,אריה דרעי יודע ללמוד , אבל מה הם ידיעותיו בתורה של הבבא ברוך? כלום … נאדה!
    ממש כלום!
    אבל אצל הספרדים התמימים , אם האבא היה צדיק… אז זה עובר בירושה….