אורן חזן הודיע לפרקליטות: מוותר על הזכות לבקש מהכנסת חסינות

הח"כ מהליכוד הודיע כי הוא מוותר על בקשת חסינות - וצפוי להיות מואשם בתקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור והתנהגות פסולה, שאירעו לפני שנבחר לכנסת
אריה ריבקינד
י"ח חשון התשע"ח / 07.11.2017 10:54

בימים הקרובים צפויה פרקליטות המדינה להגיש כתב אישום נגד חבר הכנסת אורן חזן, לאחר שוויתר על זכותו לבקש מהכנסת חסינות. כך דווח בחדשות הערב בכאן 11.

חזן יואשם בעבירות של תקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור והתנהגות פסולה.

לפני כשבועיים הודיע חזן לפרקליטות כי הוא מוותר על הזכות שלו לבקש מהכנסת חסינות, קרוב לוודאי בשל הסיכויים הקלושים שהכנסת תאשר זאת, לאור העובדה כי האירוע המדובר התרחש לפני שחזן נבחר לכנסת.

חזן לא צפוי להתפטר מהכנסת. לדברי מקורביו הוא מתכוון להילחם על חפותו, ומקווה שיזוכה מהאישומים נגדו.

האירוע שבעקבותיו יוגש כתב האישום התרחש באוקטובר שנת 2014 – אז עדיין לא נבחר חזן לכנסת – לאחר שנודע לח”כ חזן על עיקול שהטילה עיריית אריאל על חשבון הבנק של אמו, אביבה חזן, בגלל חוב ארנונה. הוא הגיע למשרדי העירייה ופקד משרדים שונים במטרה להבין מי הורה על הטלת העיקול.

בהמשך צעק וגידף חזן את מנכ”ל העירייה, נצמד אליו ודחף אותו בחוזקה עד אשר המנכ”ל הוטח במעקה. כמו כן חזן גידף את ראש העיר, סירב לעזוב את לשכתו ואמר לו כי יטפל בו וכי ידאג שלא יישאר בתפקידו.

באי כוחו של ח”כ אורן חזן, עו”ד ציון אמיר ועו”ד אפרים דימרי, מסרו בתגובה כאשר היועץ הודיע על כוונתו להגיש כתב אישום, לפני חודשיים:

“קיבלנו בצער ובאכזבה ואף בתדהמה את החלטת היועמ”ש להגיש כתב אישום נגד חה”כ חזן בגין ויכוח בין שני פוליטיקאים, שהתרחש לפני שנים, זמן רב בטרם היבחרו לכנסת ישראל.

סברנו כי תיק שעמד בפני אפשרות גניזה והיה מונח כאבן שאין לה הופכין במשך תקופה ארוכה ורק לאחר היבחרותו של חה”כ חזן לכנסת הפיחו בו רוח חיים ולצערנו מצאו לנכון לעורר את המקרה מחדש – ראוי היה שייסגר. נקודה.

חשוב לזכור: מדובר במקרה שבו הוגשו תלונות הדדיות ע”י פוליטיקאים ובסופו של דבר הינו עניין הגובל בזוטי דברים.

יחד עם זאת ומשהוחלט מה שהוחלט, אנחנו ננהל את המאבק המשפטי בין כתלי בית המשפט. אנו מביעים אמון מלא וסומכים על מערכת המשפט שתדע להוציא את האמת לאור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות