דרעי סימן מטרות: “אבוטבול ימשיך. אלעד שייכת לשס, נעמוד במשימה”

יו״ר ש״ס על הבחירות המוניציפליות: "משה אבוטבול, מצליח לפתח ולשגשג את בית שמש. הוא צריך להמשיך בתפקידו ואנחנו נתמוך בו בכל הכוח" • על אלעד: "רוב תושבי העיר נמנים על הציבור הספרדי, נלכד את כל הכוחות ונצליח בעזרת ה' לעמוד במשימה"
שרי רוט
י"ז חשון התשע"ח / 06.11.2017 17:45

יו״ר ש״ס, שר הפנים אריה דרעי התייחס אחר הצהרים בישיבת הסיעה בכנסת לבחירות המוניציפאליות, הצפויות להתקיים בעוד שנה.

“בבית שמש – ראש העיר שלנו משה אבוטבול, מצליח לפתח ולשגשג את העיר”, אמר דרעי. “הוא צריך להמשיך בתפקידו ואנחנו נתמוך בו בכל הכוח. אין עוד ראש עיר שנותן כל כך הרבה סמכויות ותפקידים לכל המפלגות ומכבד את כולם. כולנו זוכרים כיצד  התגייסנו למענו ופעלנו יחד ימים ולילות למען הצלחתו. אבוטבול ימשיך בתפקידו”.

דרעי המשיך: “בעמנואל – רוב הציבור, תושבי המקום נמנים על אנשינו, וגם בבחירות הקרובות מועמד ש”ס ימשיך להוביל ולהצעיד אותה קדימה”.

ברכסים, שם קיים הסכם רוטציה בין ש”ס לדגל התורה, יפנה ראש העיר הנוכחי איצ’ה  רייך את מקומו לטובת נציג ש”ס. “במסגרת ההסכם בין המפלגות, מועמד ש”ס יתמודד לראשות המועצה כמועמד מוסכם של הציבור החרדי”, הבהיר דרעי.

“באלעד – רוב תושבי העיר נמנים על הציבור הספרדי, ציבור בני התורה. ראשות העיר שייכת לתנועת ש”ס. נלכד את כל הכוחות ונצליח בעזרת ה’ לעמוד במשימה”.

גם לנתיבות התייחס יו”ר ש”ס: “מחר אני בסיור מקיף בכל המוסדות בעיר. המטרה שלפנינו ללכד את כלל הציבור הספרדי. נגדיל את הכוח החרדי בעיר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מטרות???
    07/11/2017 10:01
    יוסי
  1. בס”ד
    סימן מטרות???
    כנראה הכתבה פורסמה לפני הקלטת הלוהטת .
    המטרה האמיתית זה לעשות בדק בית מחדש בקרב ראש תנועת ש”ס .