ניגוח, מכות אלה וירי טייזר: שוטרים טעו בזיהוי – וביצעו לינץ’ בירושלמי

י', תושב שכונת רמות, יצא בשעה אחת בלילה מאירוע חברתי בתל אביב לביתו כשהוא רכוב על קטנועו • הנסיעה הסתיימה באשפוז בבית חולים - והכל בגלל שהשוטרים טעו בזיהוי • עו"ד איתמר בן גביר: "נגיש תביעת ענק"
חיים טוויל
י"ז חשון התשע"ח / 06.11.2017 11:49

ביום חמישי האחרון יצא י’ בשעה אחת בלילה מאירוע חברתי בתל אביב לביתו בשכונת רמות בירושלים, כשהוא רכוב על קטנועו.

לאחר מספר דקות נסיעה הגיחה מאחוריו ניידת משטרה והפעילה סירנה.

י’, שחשב כי השוטרים ממהרים לאירוע כלשהו, זז מעט הצידה ואו אז סטתה הניידת לעבר י’, ניגחה אותו והוא הועף מהקטנוע אל הכביש.

מיד לאחר מכן קפצו השוטרים על י’, החלו להכותו, ירו עליו באקדח טייזר ואזקו אותו תוך שהוא צורח מכאבים, מתחנן שיעזבו אותו, שכן לא עשה דבר – וביקש שיזמינו אמבולנס.

אלא שהשוטרים סרבו לבקשתו ורק לאחר שלקחו ממנו תעודת זהות וערכו בירור, הבינו כי טעו בכתובת והזמינו לי’ אמבולנס, שלקח אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם הוא מאושפז עם חבלות בגופו ושברים בידיו – וצפוי לעבור ניתוח בימים הקרובים.

פרקליטו, עו”ד איתמר בן גביר: “מדובר באירוע חמור ביותר בו שוטרים מתנהלים כאילו אנחנו במדינת עולם שלישי. אין שום הסבר ללינץ’ שעושים שוטרים באזרח תמים שכולל ניגוח עם הניידת, מכות אלה וירי טייזר. גם אם הוא היה חשוד באיזו שהיא עבירה יש בתי משפט והליכים חוקיים שניתן לנקוט בהם ולא ניתן לבצע לינץ’, קל וחומר כשכאמור מדובר באזרח תמים ומדובר בטעות בזיהוי. בימים אלו מתגבשת תביעת ענק נגד המשטרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה לא כאילו משטרה בעולם שלישי,זה ממש עולם שלישי
    10/11/2017 13:50
    נווה
  1. זה דפוס התנהגות שמקובל שנים במשטרה. הם מרגישים שהחוק נותן להם הרשאה לעשות כל דבר ללא הגבלה, במיוחד כשהם מצויידים באזיקים..זה בכלל מקפיץ להם את האנדרנלין, ורק מחכים להתנפל על מישהו.

    מה שמקומם הוא שכשחוקרים אותם, הם משקרים וממציאים עלילות, כמו ; האזרח תקף אותנו, ובמקרים רבים, דוברות במשטרה אפילו מגבה את השוטרים האלימים