ישראל מחזיקה ב-5 גופות מחבלים שנהרגו בהפצצת המנהרה ברצועה

5 גופות של אנשי הג'יהאד האסלאמי מוחזקות בידי ישראל אותרו במנהרת הטרור • דובר צה"ל: הגופות אותרו במהלך "פעולות משלימות לחשיפה ולסיכול המנהרה" • הג'יהאד האיסלאמי: גופות אנשינו לא יישארו בידי ישראל, המערכה פתוחה
חיים טוויל
ט"ז חשון התשע"ח / 05.11.2017 18:19

ישראל מחזיקה בחמש גופות מחבלים שחוסלו בעת פיצוץ מנהרת הטרור בעוטף עזה בשבוע שעבר.

דובר צה”ל מסר, כי במהלך הימים האחרונים ביצעו כוחות פיקוד הדרום ואוגדת עזה פעולות משלימות לחשיפה ולסיכול מנהרת הטרור שנוטרלה בשבוע שעבר בשטח ישראל.

במהלך העבודות אותרו בשטח ישראל חמש גופות מחבלים.

הבוקר טענה המדינה בתגובה לעתירה שהוגשה לבג”ץ הדורשת לתת לכוחות חילוץ מעזה גישה למנהרת הטרור כדי לחלץ משם מחבלים שחוסלו, כי “כל המחבלים ששהו במנהרה שחדרה לשטח ישראל נהרגו בעת הפיצוץ על ידי צה”ל”.

פרקליטות המדינה הבהירה, כי מאחר שאין היתכנות לכך שישנם בני אדם חיים הלכודים מתחת להריסות – הרי שהיא אינה מחויבת לאפשר את כניסתם של צוותי החילוץ וההצלה הפלסטיניים לצורך איתורם.

עוד נכתב בתגובה לעתירה שהגישו ארגון השמאל עדאללה, מרכז אלמיזאן לזכויות אדם ואביו של אחד הנעדרים, חסן עבד אלגליל סבאחי, כי הפעילות המבצעית בשטח טרם הושלמה וכוחות צה”ל מבצעים פעולות חסויות הקשורות במנהרה.

ארגון הטרור הגי’האד האיסלאמי הגיב להודעת צה”ל ולפיה ישראל מחזיקה בחמש גופות של מחבלי הארגון. “גופות חמשת השהידים לא יישארו הרבה זמן בידי ישראל”, נמסר מארגון הטרור, “אנחנו יודעים כיצד להשיב גופות של אנשינו. המערכה פתוחה ולא תסתיים”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עין תחת עין ! לא להחזיר גופות המחבלים !
    05/11/2017 18:33
    ישראלי
  1. במרחב שלנו, חוקים שונים אצל הערבים : אין להם לב, אין רחמנות, אינם מכבדים הסכמים, הם עצמם הורגים את חבריהם ומפוצצים מסגדים ! עלינו לנהוג בהם באכזריות !!! להפציץ את בתי המחבלים שנימצאו במינהרות על גבול עזה- הם התכוונו לחטוף חיילים, ולפגוע בישראלים- לא התכוונו לשלום !!!

  2. גם ערביי ישראל, בוגדים !
    05/11/2017 18:41
    ישראלי
  3. ראיתם את הערבי שהתפקד למיפלגה הציונית ?! זה שלמד בבי”ס יהודיים, וקודם במישרות מכובדות בארץ !!!? עכשיו גילה את פרצופו האמיתי, בדיוק כמו זובי, זחלקה, באסל, גנאיים, ושאר נבלות מהרשימה המשותפת ! יורק לבאר ששתה ממנה. מדבר בעיברית גבוהה- יעני:”מה עם הנרטיב הערבי”!? שכח שהערבים נדדו לכאן ממדבריות ערב, גנבו, שדדו, התנחלו, אילצו את היהודים שחיו פה, להתאסלם… עכשיו, זוהיר בהלול משקר את ההיסטוריה, הוא נגד הצהרת בלפור !!! מקבל משכורת גבוהה מהכנסת, וגורם לחיכוכים בין אזרחים ערביים ליהודים !!!