“היום אנו רואים מטוסים בשמיים, בעוד שנתיים נראה אנשים עפים”

קובי פינדרוס
|
ט"ז חשון התשע"ח / 05.11.2017 13:33
יצרנית המטוסים בואינג הודיעה על חסות בגובה של שני מיליון דולר לתחרות GoFly הבינלאומית, בה יתמודדו צוותים או בודדים בהרכבת מכשיר טיסה אישי ופשוט לשימוש, כך שאנשים יוכלו פשוט ‘לעוף’ בשמים

כשהאדם ינצח את חוקי הגרוויטציה: יצרנית המטוסים בואינג הודיעה על חסות בגובה של שני מיליון דולר לתחרות GoFly הבינלאומית, בה יתמודדו צוותים או בודדים בהרכבת מכשיר טיסה אישי ופשוט לשימוש, כך דווח באתר NRG.

במילים אחרות, עוד מעט יוכלו אנשים לעוף בשמים גם ללא מטוס או מסוק.

על מכשיר הטיסה האישי, נמסר בהודעת החברה, להיות בטיחותי, קומפקטי, שקט ומותאם לתנאים עירוניים, בעל יכולת להמריא ולנחות, לטוס אנכית ולשאת אדם באוויר לטווח גדול מ-30 ק”מ, ללא תדלוק או טעינה.

לדברי גוון לייטר, מנכ”ל GoFly: “ניתן לומר כי אין חלום אוניברסלי יותר מחלומו של האדם לדעת לעוף. GoFly תהפוך את החלום הזה למציאות. התחרות תביא לאימוץ פתרונות חדשניים תוך הרחבת הרצון לחקור את הלא נודע ולדחוף את עצמנו לגבהים חדשים. היום אנו רואים מטוסים בשמיים, בעוד שנתיים נראה אנשים”.

חובבים תעופה וטכנולוגיה, אנשי אקדמיה, מהנדסים וסטודנטים מוזמנים להגיש את רעיונותיהם ולהשתתף בתחרות. ההרשמה הראשונית פתוחה עד לתאריך 4 באפריל, 2018.