הכותל הפך לתצוגת מכוניות פאר? הקרן למורשת הכותל: זה לא יח”צ

באישור הקרן למורשת הכותל, הוצגו מכוניות פרארי ברחבה של המקום הקדוש • מבקרים במקום וברשתות החברתיות העבירו ביקורת • הקרן למורשת הכותל: "מדובר בביקור לא באירוע יחסי צבור והראיה לכך היא כי למבקרים לא התלוו כלי תקשורת או צלמים" • לשכת הרב רבינוביץ: "ביום ראשון יערוך הרב תחקיר להפיק לקחים"
יוני גרין
י"ד חשון התשע"ח / 03.11.2017 11:39

סערה ברשת: חברת פרארי הציגה הבוקר (שישי) באישור הקרן למורשת הכותל,  תצוגה של רכבי החברה בחניון הרכב הממוקם בסמוך לכותל המערבי.

מבקרים שהגיעו למקום, כמו גם ברשתות החברתיות, העבירו ביקורת על התצוגה.

תגובת הקרן למורשת הכותל לחרדים 10:

“הכותל המערבי הינו האתר החשוב ביותר לביקורי ישראלים ותיירים במדינת ישראל. במסגרת זו פנתה יצרנית הרכב, אשר הנהלתה העולמית מבקרת בישראל וראתה את פסגת הביקור בכותל המערבי, בבקשה לאפשר לנציגיהם לבקר לזמן קצר ברחבת הכותל המערבי וזאת בשעה שחניון הרכב שבסמוך לרחבת הכותל פנוי.

מדובר בביקור ולא באירוע יחסי צבור והראיה לכך היא כי למבקרים לא התלוו כלי תקשורת או צלמים והתפוצה ברשת נעשתה על ידי עוברי אורח בלבד.

ביקורים מסוג זה נעשו בעבר פעמים רבות.

למותר לציין כי לא נגבתה תמורה כלשהי בגין הביקור”.

מלשכת רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, הגיבו: “האירוע הבוקר היה היענות תמימה לבקשה לאפשר חניה בשעת בוקר מוקדמת למספר דקות של סיור בירושלים שערכו חברי ההנהלה הבינלאומית של יצרנית הרכב הבינלאומית.

ביום ראשון יערוך הרב תחקיר לאירוע על מנת להפיק לקחים ולמנוע בעתיד אירועים מסוג זה.

למותר לציין כי לא נגבה תשלום כלשהו בגין הביקור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות