חץ מהעיתונאית סילבי קשת: השר לשעבר יוסף טומי לפיד תקף אותי

אבי כץ
|
י"ד חשון התשע"ח / 03.11.2017 00:08
העיתונאית שכתבה במשך עשרות שנים את הטור ‘חץ מסילבי קשת’ סיפרה בפוסט כיצד תקף אותה לפיד אחרי מסיבה בלונדון • לשכת יאיר לפיד: “אין לנו איך להגיב לסיפור מלפני 54 שנה”

האם השר לשעבר יוסף (טומי) לפיד, מי שהיה גדול אויבי החרדים בעשור הקודם, כאשר עמד בראש מפלגת שינוי, תקף תקיפה חמורה עיתונאית?

כך לפחות טוענת העיתונאית סילבי קשת, שחשפה הערב (חמישי) בעמוד הפייסבוק שלה, כי הותקפה בידי השר לשעבר, שהלך לעולמו לפני תשע שנים.

קשת, בעבר בעלת הטור ‘חץ מסילבי קשת’ ב’ידיעות אחרונות’ מספרת בפוסט שכתבה כיצד בילתה במסיבה בלונדון, שם נפגשה בלפיד שהיה בתקופה ההיא כתב של עיתון ‘מעריב’ בלונדון, וכיצד אחר כך תקף אותה בדירתה. בפוסט היא מספרת, כי בתגובה לתקיפה היא בעטה בו וגירשה אותו מהמקום.

קשת ממשיכה לתאר וכותבת: “איני יודעת מניין היו לי הכוחות הייתי קטנה וצנומה, אבל הכעס נותן המון כוח. קמתי, רצתי למטבח וגם שפכתי עליו קומקום מלא מים. לקחתי את מעילו וזרקתיו מהחלון. הוא הסתלק בבושת פנים”.

היא ממשיכה ומספרת כי “את נקמתו ביטא כעבור שנים רבות כאשר שמו לי את הפצצה בפקודת גנדי. ‘מה את מתפלאה’, שאל בטורו. את הרי מניחה כל יום שישי פצצה במפתן ביתו של פוליטיקאי'”.

מלשכתו של יאיר לפיד נמסר: “לצערנו אין לנו איך להגיב לסיפור מלפני 54 שנה”.