בגלל שב”חים: שני צווי סגירה תוך יממה לאתרי בניה בעיר בית שמש

צו סגירה מנהלי מיידי נמסר אחר הצהרים על ידי שוטרים לידי מנהל אתר הבניה 'נחלת השבטים' של חברת 'שטרן' בבית שמש - למשך 30 יום, בשל תפיסת שב"חים שהועסקו ולנו בניגוד לחוק • אתמול נמסר צו סגירה מנהלי לתקופה של 21 ימים לידי מנהל אתר בנייה של חברת 'יסודות צור בע"מ'
חיים טוויל
י"ג חשון התשע"ח / 02.11.2017 17:26

שני צווי סגירה לאתרי בנייה הוגשו תוך יממה: צו סגירה מנהלי לתקופה של 30 ימים, החתום על ידי מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, נמסר היום (חמישי) למנהל אתר בניה בבית שמש בגין העסקת והלנת שוהים בלתי חוקיים.

הצו נמסר אחר הצהרים על ידי שוטרים לידי מנהל אתר הבניה ‘נחלת השבטים’ של חברת ‘שטרן’ בבית שמש.

הצו מורה על סגירת אתר הבניה לאלתר למשך 30 ימים, בשל תפיסת שוהים בלתי חוקיים שהועסקו ולנו במקום, בניגוד לחוק.

על סגירת אתר הבניה הוחלט לאחר שבמהלך השבוע החולף ביצעו שוטרי תחנת בית שמש פעילות מבצעית סמויה וגלויה כנגד עבירות העסקת והלנת שוהים בלתי חוקיים, במהלכם נתפסו שוהים בלתי חוקיים שהועסקו ולנו באתר הבניה, בניגוד לחוק.

אתמול נמסר צו סגירה מנהלי לתקופה של 21 ימים  לידי מנהל אתר בנייה של חברת הבניה ‘יסודות צור בע”מ’ בבית שמש, בגין העסקת והלנת שוהים בלתי חוקיים.

“צעדים אלו הינם נדבך חשוב ומרכזי במאבקה של המשטרה כנגד כניסת שב”חים, מלינים ומעסיקים וכן כנגד כל גורם המסייע להגעה ולשהות שב”חים בשטח מדינת ישראל”, אומרים במשטרה.

במשטרה מזכירים כי “כניסתם של שוהים בלתי חוקיים שלא כדין לתחומי ישראל שימשה בער כפלטפורמה לפעילות פלילית ופעילות חבלנית עוינת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות