לפני הטיסה לניו יורק התברר: הויזה של הרבי מויז’ניץ לארה”ב לא בתוקף

מבוכה: טיסתו של האדמו"ר מויז'ניץ, שהיה אמור להמריא הבוקר לניו יורק, לרגל שמחת נישואי נכדו - נדחתה לאחר שהתברר כי פג תוקף ויזת הכניסה לארה"ב • יצא עם נציגו של סגן השר מאיר פרוש להסדיר ויזה חדשה בשגרירות - וזו התקבלה במהירות
יוסף גרינבוים
י"ג חשון התשע"ח / 02.11.2017 10:21

טיסתו של האדמו”ר מויז’ניץ, שהיה אמור להמריא הבוקר (חמישי) לניו יורק, לרגל שמחת נישואי נכדו בשבוע הבא, נדחתה ככל הנראה לטיסה שתמריא בערב  – זאת לאחר שהתברר כי פג תוקף אשרת הכניסה של הרבי לארה”ב.

הבוקר, זמן קצר לפני הטיסה, נדהמו מקורביו של הרבי לגלות כי תוקף אשרת הכניסה פג – כך שהאדמו”ר לא יוכל להמריא בטיסה המתוכננת.

עסקני החסידות פתחו מיד במאמצים קדחתניים להסדיר באופן מיידי אשרה חדשה בשגרירות האמריקנית, על מנת להסדיר טיסה במהירות ככל האפשר, ואכן מיד יצא הרבי בדרכו אל השגרירות בתל אביב, כשאליו מתלווה נציגו סגן שר החינוך מאיר פרוש, אהרן דוד דיוויס – הידוע בקשריו הטובים עם השגרירות האמריקנית.

פמלייתו של הרבי, בהם בני המשפחה והגבאים, המריאו כבר הבוקר בטיסה המתכוננת, תוך תקווה שהרבי יוכל להמריא בהקדם האפשרי, מבלי לפגוע בלו”ז המתוכנן בארה”ב. עם הרבי ימריאו בנו וגבאי.

האדמו”ר, שאמור לשהות בארה”ב חודש, צפוי לשבות בשבת בשכונת בורו פארק, ביום שני מתוכננת סעודת עניים בשכונת ויליאמסבורג, ויום שלישי אירו ה’חתן מאל’ בשכונת בורו פארק. החתונה תתקיים ביום רביעי, ובשבת ישהה הרבי אצל דודו האדמו”ר ממונסי. בשבועות הקרובים יתקיימו חתונות נוספות אצל גיסיו, בהן ישתתפף גם האדמו”ר.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות