בן גביר: נתבע חצי מליון ש”ח בגלל הסרת שלטי ענק לאזכרת הרב כהנא הי”ד

פעילי ימין מאיימים בהגשת תביעה על סך חצי מיליון ש"ח נגד בתי מלון בירושלים שהפרו, לטענתם, חוזה והסירו את השלטים שהזמינו לאזכרת הרב מאיר כהנא הי"ד.
חיים טוויל
י"ב חשון התשע"ח / 01.11.2017 14:49

ראשי תנועת ‘עוצמה יהודית’ טוענים, כי בעקבות לחצים שהפעילו ארגוני שמאל קיצוני וח”כים ערבים – החליטו בתי מלון בירושלים להסיר את שלטי הענק שנתלו עליהם לפני מספר ימים, והזמינו את הציבור להשתתף באזכרה השנתית לרב מאיר כהנא הי”ד.

לדברי מנהגי ‘עוצמה’, שני המלונות והזכיין שאחראי על שטחי הפרסום הפרו את החוזה שנחתם מול ברוך מרזל ומיכאל בן ארי, והחליטו באופן חד צדדי להסיר הפרסום, בטענה ש ”אנשי שמאל יחרימו את המלון”.

בתגובה אומר ברוך מרזל מ’עוצמה יהודית’: “כאשר יענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ. לא נכנע לטרור השמאלני וכתג מחיר נכפיל את תקציב הפירסום לאזכרה של מו”ר הרב כהנא הי”ד”.

עו”ד איתמר בן גביר הודיע לזכיין הפרסום, כי תוגש תביעה על חצי מליון ש”ח בגין הנזק שנגרם והפרת החוזה.

“לא יתכן ששלט שאושר לפני הצבתו על ידי כל הגורמים בעירית ירושלים ואין בו כל בעיה חוקית – יוסר רק בגלל לחץ טרוריסטי של מתנגדים פוליטיים. זה סוף חופש הביטוי בישראל”.

בנצי גופשטיין אמר בתגובה: “שוב הוכח שהשמאל חזק בסתימת פיות. הדיבורים על חופש ביטוי תקפים רק לבוגדים שקוראים לפגוע בחיילי צה”ל ולאנשי שוברים שתיקה. לא יעזור להם, הציבור יודע שהרב כהנא צדק ושהצבועים סותמים פיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה שנכון נכון כהנא צדק
    01/11/2017 15:36
    יפ
  1. כהנא צק נכון