בכיר בג’יהאד האסלאמי: “המנהרה שפוצצה יועדה לחטיפת חיילים”

בכיר בארגון הטרור הצהיר היום כי המנהרה שהופצצה אתמול על ידי צה"ל נבנתה על מנת שהמחבלים יוכלו לחטוף חיילים, "על מנת לשחרר אסירים המוחזקים בבתי הכלא של הכיבוש" • "אנו לא נרשה לכיבוש לכפות עלינו כללי עימות חדשים. אנו מבטיחים כי תהיה מנהרת חירות אחרת למטרה זו"
חיים טוויל
י"א חשון התשע"ח / 31.10.2017 18:14

בכיר בארגון הג’יהאד האיסלמי, חאלד אל-באטש התייחס היום (שלישי) לפיצוץ מנהרת הטרור אתמול בגבול ישראל עם רצועת עזה, וטען כי היא יועדה לחטיפת חיילים וזאת על מנת לקדם שחרור אסירים פלסטינים.

ח’אלד אלבטש אמר: “מנהרת החירות אשר הותקפה על ידי הכיבוש אתמול ליד חאן יונס יועדה לחטוף חיילים על מנת לשחרר אסירים המוחזקים בבתי הכלא של הכיבוש. אנחנו לא נרשה לכיבוש לכפות עלינו כללי עימות חדשים”.

הוא הוסיף: “אנו מבטיחים כי תהיה מנהרת חירות אחרת למטרה זו”.

לפי משרד הבריאות בעזה, בפיצוץ המנהרה שחדרה לשטח ישראל נהרגו 9 פעילי טרור.

החל מהבוקר התנהלו מתקפות הדדיות בין שר החינוך נפתלי בנט ושר הבטחון אביגדור ליברמן.

הכל החל כאשר השר בנט תקף בחריפות את הודעת דובר צה”ל על הפצצת מנהרת הטרור ואמר: “צה”ל הצליח אתמול לחסל מחבלים שעסקו בחפירת מנהרת תופת שנועדה להרוג נשים וילדים ישראלים. אסור להתנצל על הצלחה בחיסול מחבלים. אזכיר למי שצריך: המנהרה פוצצה בתוך שטח ישראל, כשמטרתה לרצוח ישראלים”.

בתגובה יצא שר הביטחון אביגדור ליברמן להגנת דובר צה”ל, וכינה את דברי יו”ר הבית היהודי “התנפלות” על צה”ל.

“אסור שתדרוך של דובר צה”ל ישמש עילה להתנפלות בוטה על צה”ל ומפקדיו”, כתב ליברמן בעמוד הפייסבוק שלו. “התבטאויות מהסוג הזה הן פגיעה חמורה בביטחון ישראל, ובצה”ל כולו. אנו נמשיך לפעול בנחישות, בעוצמה ובאחריות למען ביטחון אזרחי ישראל”.

בנט לא נותר חייב ובתשובה לשאלת כתבת אתר nrg על הביקורת שמתח עליו שר הביטחון – הגיב: “תני לי 48 שעות ואחזור אלייך עם זה”, תוך שהוא רומז בציניות להבטחתו של ליברמן לחסל את הנייה תוך 48 שעות מרגע כניסתו לתפקיד שר הביטחון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות