הגר”ד לנדו להגר”י רוזן: תוקפיך – “חסרי כל מעצור אנושי ויהדותי”

בעקבות המתקפות של פורעי 'הפלג הירושלמי' כנגדו, שיגר ראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי דב לנדו מכתב חיזוק מיוחד לראש ישיבת אור ישראל: "כל מי ששמע זאת נחרד עמוקות מהמעשים המבישים הפראיים והבלתי אנושיים"
יוסף גרינבוים
י' חשון התשע"ח / 29.10.2017 22:45

בעקבות המתקפות של פורעי ‘הפלג הירושלמי’ נגד ראש ישיבת אור ישראל, הגר”י רוזן, שיגר אליו לפני כשבועיים הגאון רבי דב לנדו, ראש ישיבת סלבודקא, מכתב חיזוק מיוחד.

הגר”ד לנדו פותח את מכתבו “למעכ”ת מכובדי הנעלה איש חי ורב פעלים הגאון הגדול מה”ר יגאל רוזן שליט”א ראש ישיבת אור ישראל פ”ת, שוכט”ס” –

וכותב: “מה מזעזע הדבר עד לעמקה של נפש מה דעבדו אינשי דלא מעלי לרומעכ”ת. כל מי ששמע זאת, אם אינו ממעוותי הדעת, זועזע ונחרד עמוקות מהמעשים המבישים הפראיים והבלתי אנושיים אשר פעלו כנגדו אנשים חסרי כל מעצור אנושי ויהדותי אלו”.

הגר”ד ממשיך: “אבל כבר הי’ כן לעולמים. לא אחת מי שפעל ועשה במסירות ובתושי’ למען הכלל ולמען כבוד שמים “זכה” לקיתונות של שופכין מצד אנשים שלא היו יכולים לראות את הפעולות המבורכות המוצלחות והמועילות למען הכלל, והיו מתאמצים בחמת-זעם ובכל מיני אמצעים פסולים ושפלים כנגד המזכה את הרבים ככל אך אשר יכלו.

“ומה אומר ומה אדבר, הרי זה אות (לרוב דאבונינו שכך הוא הדבר) עד כמה חשובות ונצרכות פעולותיו המבורכות של מעכ”ת למען עולם התורה ולכבוד שמים”.

הגר”ד מוסיף: “והננו מאחלים למעכ”ת ומבקשים שימשיך עוד ועוד בכל מעשיו הנעלים החשובים והמועילים יחד עם הרבצת תורה ולימודה בישיבתו הרמה, ובל ישים לב לכל מיני מעשים פסולים ושפלים אלו, אשר תקותינו לפסיקתם במהרה, והאמת סופה לנצח”

הרב דוב לנדו

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות