חרדית תובעת 225 אלף ש”ח משרה • משפחת נתניהו: “תרגיל משומש”

חרדית, בת 24, הגישה תביעה אזרחית כנגד שרה נתניהו: עברה מסכת של התעללות • משפחת נתניהו: "ניסיון סחיטה, תביעת סרק מופרכת, מלאת שקרים, מועתקת וממוחזרת. התקופה שבה שהתה התובעת במחיצת הגברת נתניהו קצרה יותר מכתב התביעה שלה"
אריה ריבקינד
ז' חשון התשע"ח / 27.10.2017 10:42

עובדת נוספת תובעת את רעיית ראש הממשלה: צעירה חרדית, בת 24, הגישה אתמול תביעה אזרחית כנגד שרה נתניהו.

לפי כתב התביעה, המתפרסם הבוקר ב’ידיעות אחרונות’, העובדת עברה מסכת של התעללות במעון ראש הממשלה בירושלים, בעת שהועסקה כעובדת ניקיון.

ש”ר, נשואה ואמא לשלושה ילדים, התקבלה לעבוד בקומה השנייה של מעון ראש הממשלה לפני חודשיים. היא הספיקה לעבוד רק חודש אחד לפני שנטשה את העבודה.

אתמול היא הגישה לבית־הדין לעבודה תביעה על סך 225 אלף שקלים נגד שרה נתניהו, בה היא מגוללת כיצד רעיית ראש הממשלה התעללה בה, השפילה אותה, השתלחה בה, התעמרה בה ואף עמדה, לדבריה, להכותה.

התובעת טענה כי נדרש ממנה לעבור “מסדרי נקיון” ויציאה לאכילה ולשתיה רק בשעות מסוימות.

בנוסף, טענה כי נדרשה “להגיע לעבודה ללא איפור, ללא תכשיטים, ואסרה להשתמש בתמרוקי טיפוח ובקרמים”. בנוסף דרשה נתניהו שהצעירה תעבוד במכנסיים, כדי שתהיה “קלת תנועה” ו”זריזה”. עם זאת, מאחר שהתובעת חרדית נתניהו התפשרה.

בתביעה נטען עוד כי נאסר עליה להשתמש בשירותים במעון, והיא נאלצה להשתמש בזה של המאבטחים, הממוקם מחוץ לבית. כמו כן חל איסור לשתות או לאכול במהלך היום.

בדף הפייסבוק של ראש הממשלה פורסם הפוסט הבא – ובו גם תגובת המשפחה:

“די, נמאס. אותה שיטה, אותם שקרים, אותו עיתון ואותה עורכת דין. אף אחד לא קונה את התרגיל המשומש הזה. כולם מבינים שמצאו כאן שיטה – גם להכפיש את משפחת נתניהו וגם לסחוט כספים מהמדינה. מועסקים כמה ימים, מתפטרים ותובעים כמעט רבע מיליון שקלים. עסקה משתלמת!

הנה התגובה שנשלחה לידיעות אחרונות אותה הם בחרו כהרגלם לצנזר. שתפו כדי לחשוף את שיטת השקר של תעשיית הפייק ניוז:

זו איננה תביעה אמיתית. זהו ניסיון סחיטה של עובדת שהועסקה כמה ימים ומאחוריה עומדים כרגיל ידיעות אחרונות ונעמי לנדאו, עורכת הדין של מני נפתלי.

ידיעות אחרונות ממשיכים ברצח האופי השיטתי של משפחת נתניהו שנמשך כבר 20 שנים. כהרגלם יוצרים פייק-ניוז מתואם ומתוזמר ושולחים שאילתה ממש לפני שמורידים את העיתון לדפוס.

השיטה מוכרת – מפרסמים כתב תביעה רווי שקרים ועל ידי כך משיגים חסינות מתביעת דיבה.

שוב מדובר בתביעת סרק מופרכת, מועתקת וממוחזרת, הפעם עם עובדת שהועסקה בסך הכל כמה ימים, ועל זה היא מנסה לסחוט 225,000 ₪! שוב נעשה שימוש בשיטה הקלה והרגילה לקבל פרסום וכסף על ידי הכפשה של הגברת נתניהו ומשפחת נתניהו. אין סוף לרדיפה, אין סוף לשקרים ואין סוף לרצח האופי.

אין ספק שגורמים חזקים עומדים מאחורי התביעה הזאת. לא מפתיע שמי שמייצגת את התובעת היא אותה נעמי לנדאו, עורכת הדין החברה במועצה ציבורית של עמותה הנתמכת על ידי הקרן החדשה, שעשתה את רדיפת שרה נתניהו למקצוע.

ההכפשות שבכתב התביעה הן דמיוניות.

רק כדי להמחיש את האבסורד שבתביעה, די להסתכל בלוח השנה. מתוך התקופה הקצרצרה (כחודש) שבה הועסקה התובעת, שהו ראש הממשלה ורעייתו בדרום אמריקה במשך עשרה ימים. הימים הנותרים של אותה תקופה כללו שבתות, ראש השנה, ערב יום הכיפורים ויום הכיפורים, בהם ממילא התובעת לא הייתה במעון. כלומר, נותרו רק כמה ימים בודדים בהם הייתה התובעת יכולה לראות את הגברת נתניהו.

התקופה שבה שהתה התובעת במחיצת הגברת נתניהו קצרה יותר מכתב התביעה שלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות