כך פעלה השיטה: עובד במלון בבירה גנב את פרטי האשראי של האורחים

חברת אשראי דיווחה למשטרה על חשד לחריגות בחיובים של כרטיסי אשראי בירושלים • החקירה שנפתחה חשפה: לאחר שהעובד היה משיג את פרטי האשראי הוא השתמש בהם כדי לבצע רכישות בסכומים שהצטברו לעשרות אלפי שקלים
חיים טוויל
ה' חשון התשע"ח / 25.10.2017 15:10

במשטרת ישראל התקבל דיווח מחברת אשראי על חשד לחריגות בחיובים של כרטיסי אשראי בירושלים.

בעקבות הדיווח פתחו חוקרי ההונאה של משטרת ישראל בחקירה סמויה, תוך ביצוע מספר פעולות חקירה ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שהביאו לאיתור זהותו של החשוד ומקום עבודתו – בית מלון בירושלים.

עם התקדמות החקירה הסמויה עלה, כי החשוד עובד בקבלת האורחים בבית המלון, שם מקבל לידיו כרטיסי אשראי של האורחים לשם ביצע חיובים, וכי על פי החשד, החשוד מחזיק ברשותו מכשיר שביכולתו לקרוא את נתוני האשראי ולשמור אותם.

מהחקירה עלה, כי לאחר שהיה משיג את פרטי האשראי, על פי החשד נהג להשתמש בהם על מנת לבצע רכישות בבתי עסק שונים, בסכומים שהצטברו לעשרות אלפי שקלים.

אמש (שלישי) הגיעו החוקרים אל בית המלון, שם איתרו את העובד החשוד – בן 26, תושב  ירושלים, ובתחקור קצר אותר ונתפס המכשיר האלקטרוני שהוחבא על ידו בבית המלון.

החשוד הובא לחקירה במחלק ההונאה בירושלים בחשד להונאה בכרטיסי חיוב, במהלכה נקשר למיוחס לו.

היום הוארך בבית המשפט מעצרו של החשוד עד לתאריך 29.10.17.

החקירה נמשכת.

“משטרת ישראל פועלת כבשגרה בשיתוף פעולה מלא עם חברות האשראי במטרה לאתר, לחקור ולעצור את פורעי החוק המרשים לעצמם ‘לגנוב’ בהונאה מאזרחים שומרי החוק”, אומרים במשטרה. “עם קבלת הדיווח אודות ההונאה והיקפה, פתחו חוקרי המשטרה בחקירה מאומצת שהובילה לאיתורו של החשוד במקום בו עובד ומשמש לו כפלטפורמה לביצוע עבירות ההונאה. המשטרה ממשיכה בחקירה למיצוי מלוא הדין עם החשוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שם המלון?
    25/10/2017 15:30
    פנינה
  1. באיזה מלון הוא עבד?