‘הפלג’ משיק גימיק: ישיבה זמנית עם סטנדרים מול הכניסה לכלא 6

ישיבת 'כנסת יצחק - חדרה', מישיבות הדגל של הפלג הירושלמי, תפתח מחר 'בית מדרש' מול שערי כלא 6 - למשך מספר שעות • בין 46 העריקים הכלואים ישנם שבעה מתלמידי הישיבה
יוסף גרינבוים
ה' חשון התשע"ח / 24.10.2017 21:25

 בפלג הירושלמי מתחילים לייצר גימיקים: ישיבת ‘כנסת יצחק – חדרה’, בראשה עומד הגאון רבי יהושע ארנברג, תעבור מחר (רביעי) למספר שעות אל שערי כלא 6 כאות הזדהות עם 46 העריקים שנעצרו מאז יום ראשון שעבר. בין העריקים ישנם שבעה מתלמידי הישיבה.

לפי ‘הועדה להצלת עולם התורה’, הישיבה בניהולו הרוחני של הגאון רבי טוביה נוביק, המונה לדבריהם כ-1,000 תלמידים, תקים מול שערי הכלא “בית מדרש על כל מרכיביו – גמרות וספרי לימוד, ספסלים, סטנדרים, מערכות הגברה, ואוכל”.

לדברי הוועדה, בכך “46 אסירי עולם התורה הנמקים בכלא הצבאי יזכו מחר לחזור למספר שעות אל ספסלי בית המדרש”.

הישיבה תיפתח בשעה 15:00 אחר הצהרים , ולפי הודעת הוועדה “משגיח הישיבה הגאון רבי טוביה נוביק צפוי לשאת נאום תקיף ומשמעותי על סוגיית גזירת הגיוס והמעצרים ההמוניים של תלמידי הישיבות”.

אנשי הפלג טוענים כי “המונים מכל רחבי הארץ צפויים לבוא ולהצטרף לסדר הלימוד של תלמידי הישיבה, ולשמיעת דבריו של הרב נוביק”.

בוועדה להצלת עולם התורה מבטיחים: “המאבק ימשיך במלוא עוצמתו עד שחוק הגיוס יחזור למתכונתו המקורית – ללא תנאים ויעדי גיוס. עולם התורה דורש הכרה ברורה בתלמידי הישיבות המחזיקים את העולם בהבל פיהם, ללא נסיונות להצר את צעדיו”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צה"ל : אשרי הזוכה.
    25/10/2017 01:59
    בוריס' כרשינא
  1. טיפשים
    25/10/2017 14:33
    אלי
  2. העצורים כבר לא שם.
    העבירו אותם במהלך הלילה לכלא 4 כדי לדפוק את כולכם

  3. לא הצליחו
    25/10/2017 21:20
    קוֹל השם בַּכֹּחַ רק בַּכֹּחַ
  4. אחרי שחברי הכנסת של ‘דגל’ היינו גפני ומכלב אתרו הח”כים חרדים מש”ס ויהדות התורה לחתום על מכתב התנערות חריף להתנתק מהפגנות הפלג הירושלמי שבו הם מבהירים כי הם מתנערים מקבוצת ‘הפלג’, בסופו של דבר משה גפני לא הצליח לאחד את חברי הכנסת מיהדות התורה וש”ס נגד המחבלים – ליצמן הודיע רשמית כי לא יגנה את המחבלים ומעשיהם – עוד שניים אחרים מסרבים לחתום, אחד חתם אבל חזר בו מיד בגלל שטוענים שבאמת המחבלים צודקים, וחידוש גזירת הגיוס עבירה גדולה, ועל זה עתידין ליתן את הדין כל החכי”ם החרדים שהצביעו בעדו. ליצמן, פרוש ואייכלר טרם חתמו. מוזס הקפיא את חתימתו והוא יתייעץ בנושא עם רבו.