גן ילדים ‘חמוצים’: קסניה סבטלובה קשקשה על הרכב של לאה פדידה

חברת הכנסת החדשה לאה פדידה הגיעה ליומה הראשון בכנסת וחנתה בחנייה של חברת הכנסת סבטלובה • בתגובה כתבה הח"כית הזועמת על שמשת הרכב עם ליפסטיק: "לא להחנות בחניון של אחרים" • וסיעת המחנה הציוני נבוכה
אבי כץ
ד' חשון התשע"ח / 24.10.2017 18:48

קבלת פנים נוסח המחנה הציוני: קסניה סבטלובה כתבה בליפסטיק על שמשת החלון של מכוניתה של הח”כית החדשה לאה פדידה את הכתובת “אסור לחנות בחניה של אחרים”.

הכל החל כאשר חברת הכנסת הטרייה מהמחנה הציוני, שרק אתמול הושבעה לכנסת, הגיעה היום (שלישי) למשכן וחנתה בחניון התת-קרקעי של הכנסת, בחנייה של עמיתתה לסיעה קסניה סבטלובה.

סבטלובה, שגילתה בחניה את הרכב החדש של פדידה, אותו קיבלה רק אמש מקצין הרכב של הכנסת – כתבה על שמשת המכונית את הכתובת באמצעות ליפסטיק.

ח”כ פדידה פרסמה את התמונה בקבוצת הווטסאפ של המחנה הציוני, וכתבה: “קסנייה חבל”.

זאת לאחר שאנשי משמר הכנסת דיווחו לה כי ח”כ סבטלובה היא זו שעומדת מאחורי ההשחתת רכבה, לאחר שמצלמות האבטחה בחניות תיעדו אותה עושה זאת.

“העוזר שלי החנה את הרכב במקום המיועד לי, אבל גם אם הייתה טעות זו לא סיבה לקשקש על המכונית”, אמרה ח”כ פדידה לאריק בנדר מ’מעריב’. “לא נעים להתחיל ככה את המושב”.

חברי כנסת מהמחנה הציוני המומים מהמעשה ותיארו את האירוע: “מביש”.

מאוחר יותר הגיבה חברת הכנסת סבטלובה בטוויטר: “חברים תרגיעו. לאה פדידה ואני חברות טובות. זו הייתה אי הבנה שהתנצלתי עליה, שוחחנו כעת והכול טוב. דרך אגב, שתינו אוהבות ליפסטיק ורוד”.

חברת הכנסת פדידה סלחה והבהירה כי מבחינתה הפרשה הסתיימה: “על דברים שנעשו בטעות אני סולחת ולא כועסת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חבלה
    24/10/2017 19:06
    רון
  1. כאשר זה בשמאל זה בסדר מענין עם איש ימין היה חונה מה היו אומרים בשמאל