לפיד בטוח: השמאל כבר לא ינצח בחירות פה. אבי גבאי לא יהיה רה”מ

יו"ר יש עתיד לגל"צ: "ההבדל בינינו לבין העבודה הוא גדול. כשהם יגנו את פעילות 'שוברים שתיקה' בחו"ל וכשהם יגידו את מה שהם חושבים על ההסתדרות - אז נדבר"
אריה ריבקינד
כ"ח תשרי התשע"ח / 18.10.2017 12:41

יו”ר יש עתיד יאיר לפיד חזר הבוקר (רביעי), בראיון שהעניק לגל”צ, על הצהרתו בכנס מפלגתו, לפיה “ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר בפרשת הצוללות”.

לפיד אמר: “אני סומך על היועץ המשפטי ואומר לו שלא תהיה לו ברירה, אלא לחקור את ראש הממשלה בתיק 3000. אני מדבר מתוך הכרת הנתונים ופרטי החקירה”.

לפיד קבע: “יש שאלות שאין עליהן תשובה. אין דרך בעולם שהוא לא ייחקר. אם האנשים הכי קרובים אליך נחקרים – יזמינו אותך לפחות לעדות. יש שאלות מאוד חמורות כמו למה הוא אישר למצרים לבנות צוללות ואיך הוא לא ידע שהאיש הכי קרוב אליו מייצג את הגרמנים”.

על ההצהרות ‘הימניות’ של יו”ר העבודה אבי גבאי, שהכריז כי לא יפנה ישובים בהסכם שלום, אמר לפיד כי להערכתו אין למחנה המחנה הציוני סיכוי אמיתי לנצח בבחירות.

“ההבדל בינינו לבין העבודה הוא גדול. כשהם יגנו את פעילות ‘שוברים שתיקה’ בחו”ל וכשהם יגידו את מה שהם חושבים על ההסתדרות – אז נדבר. יש הבדלים בינינו לבין העבודה ובינינו לבין הליכוד. השמאל כבר לא ינצח בחירות פה. אבי גבאי ושלי יחימוביץ’ לא ינצחו בחירות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות